حسینی: مقابل تراکتور همه کار کردیم جز گلزنی، هر اتفاقی ممکن بود برای ما رخ دهد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد تیمش در مصاف خانگی با تراکتور تبریز ابراز رضایت کرد.

حسینی: مقابل تراکتور همه کار کردیم جز گلزنی، هر اتفاقی ممکن بود برای ما رخ دهد

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. فکر می کنم تنها کاری که امروز بازیکنان ما نکردند، گل زدن بود. امروز بازیکنان ما فوتبال خوبی بازی کردند و انرژزی زیادی گذاشتند و امیدوارم در بازی های آینده جبران نمایند.

وی درباره داوری ملاقات پیکان - تراکتور گفت: داور جوانی امروز بازی را قضاوت می کرد و زحمت کشید و جا دارد به وی خسته نباشید بگویم و برای او آرزوی موفقیت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: در نیمه اول خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم و اگر از فرصت ها استفاده می کردیم همان نیمه اول می شد کار را تمام کرد. در چنین بازی هایی که حریف در خط جلو چند بازیکن خلاق و خوب دارد حتی می شد که بازنده هم باشیم و یک تیم که این همه موقعیت را خراب می نماید هر اتفاقی می توانست برایش بیفتد.

حسینی ادامه داد: بچه های ما خیلی زحمت کشیدند و در نیمه اول سعی کردند از بالا پرس نمایند، به هر شکل نشد. ما اگر می توانستیم پیروز باشیم هم در جدول به ما یاری می کرد و هم از نظر روحی هم یک برد خانگی حال تیم ما بهتر می شد. به بچه ها خسته نباشید می گویم. باید این بازی را فراموش کنیم. ما چهار پنج روز دیگر یک بازی سخت در شیراز داریم و باید برای آن بازی آماده شویم.

وی با اشاره به طلسم نبردن های تیمش در خانه گفت: نمی دانم. نمی گردد بگوییم طلسم یا چیزی دیگر، وقتی ما موقعیت خوب و فرصت زیاد ایجاد می کنیم و باید گل بزنیم. ان شاءالله در بازی های آینده بتوانیم روندمان را بهتر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1494

به "حسینی: مقابل تراکتور همه کار کردیم جز گلزنی، هر اتفاقی ممکن بود برای ما رخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مقابل تراکتور همه کار کردیم جز گلزنی، هر اتفاقی ممکن بود برای ما رخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید