تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان اطلاع داد.

تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان

احمد حسین فتایی در آیین نکوداشت هفته درختکاری که امروز 13 اسفندماه به وسیله شهرداری خرم آباد برگزار گردید، ضمن تشکر از اجرای طرح درختکاری از پل جهادگران تا پل شاپوری، اظهار کرد: اجرای این طرح علاوه بر توسعه فضای سبز در شهر، موجب کاهش آلودگی های احتمالی هوا و بهبود کیفیت سکونت و زندگی در خرم آباد می گردد.

وی توضیح داد: تقویت فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست از مهم ترین اولویت شورای فرهنگ عمومی استان است که در جلسات آینده راهکارهای آن مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر نقش رسانه ها در تبیین این مصادیق فرهنگی در سطح جامعه تأکید کرد و اضافه نمود: اصحاب رسانه و مطبوعات استان علاوه بر پایبندی شخصی به این مصادیق، می بایست در قالب بسته های رسانه ای مختلف، مسئولین را در این راه همراهی نمایند.

فتایی ضمن تشکر از نگاه ویژه شهردار، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد به فعالیت های فرهنگی و هنری، اعلام کرد: کوشش در جهت فراهم کردن زمینه های ایجاد گذر فرهنگ و هنر در خرم آباد از مهم ترین موضوعاتی است که در قالب تفاهمات سازمانی میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری خرم آباد در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1480

به "تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید