تعجب پلیس از ماسک عجیب مرد اندونزیایی!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ماسک عجیبی که مرد اندونزیایی از آن برای حفاظت از خود در برابر کرونا استفاده می نماید به سوژه رسانه ها تبدیل شد..

تعجب پلیس از ماسک عجیب مرد اندونزیایی!

به گزارش خبرنگار، در حالی که به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا، ماسک تبدیل به جزئی ثابت از پوشش روزمره شهروندان در سراسر دنیا شده بعضی از افراد با ایده های خلاقانه و استفاده از آلترناتیو های عجیب سعی در رعایت توصیه های ایمنی دارند. مانند یک شهروند اندونزیایی که ماسک عجیبش او را به سوژه رسانه ها تبدیل نموده است.

نِنگاه بودیاسا 44 ساله در تازه ترین نوآوری با یاری پوست ناگیل برای خود ماسک ساخته است. او که اهل بالی اندونزی است در یک پارکینگ کار می نماید. ابزار کار او یک سوت به همراه این ماسک نارگیل است. بودیاسا در مصاحبه با یک خبرنگار محلی این دو وسیله را مهم ترین ابراز های کارش می داند.

ویدئویی که از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده وی را در حال اجرا وظیفه با این ماسک و حتی لحظه روبروه اش با مامور پلیس را نشان می دهد. در حالی که در ابتدا ویدئو بودیاسا در حال مدیریت ماشین ها در پارکینگ است با پلیس روبرو می گردد. با این حال بنا به گفته بودیاسا پلیس اقدام به جریمه او نکرد، زیرا قانع شد که وی از ماسک جایگزین مناسب استفاده می نماید.

مامور پلیس در این باره گفت: او (بودیاسا) قانون را نقض ننموده، اما از ماسک نامناسبی استفاده می نماید که دولت آن را توصیه ننموده است؛ بنابراین ما با دادن یک ماسک مناسب به این مرد به او یاری کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1217

به "تعجب پلیس از ماسک عجیب مرد اندونزیایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعجب پلیس از ماسک عجیب مرد اندونزیایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید