تصویر قاب آیفون 14 پرو افزایش ابعاد دوربین ها را نشان می دهد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به تازگی تصاویر جدیدی از قاب آیفون 14 پرو منتشر شده که در این تصاویر، آیفون 13 پرو درون قاب موردنظر قرار گرفته است. به همین دلیل به خوبی می توانیم تغییر مقدار ماژول دوربین را مشاهده کنیم.

تصویر قاب آیفون 14 پرو افزایش ابعاد دوربین ها را نشان می دهد

این دو تصویر به وسیله یکی از وبلاگ های کره ای منتشر شده و همانطور که می توانید ببینید، مقدار لنزها به طور قابل توجهی بزرگ تر شده است. در کنار این موضوع، باید به افزایش مقدار فلش و سنسور LiDAR هم اشاره کنیم. طی ماه های گذشته تعداد زیادی از افشاگران به افزایش برجستگی ماژول دوربین مدل های پرو اشاره نموده اند. این موضوع هم نتیجه ارتقاهای اجرا شده برای دوربین ها محسوب می گردد. به طور معین، مدل های پرو آیفون 14 برای اولین بار از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می نمایند.

در یک تصویر دیگر، می توانیم تغییر مکان دکمه های تنظیم صدا را ببینیم که ظاهرا کمی بالاتر رفته اند. به طور کلی گفته می گردد مدل های پرو به علت استفاده از دوربین بهتر و باتری بزرگ تر، سنگین تر و ضخیم تر از نسل قبلی هستند.

اپل فقط دو روز دیگر از آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس رونمایی خواهد نمود. بعلاوه در کنار این گوشی ها، با اپل واچ سری 8، اپل واچ SE، اپل واچ پرو و ایرپادز پرو 2 هم روبرو خواهیم شد. باید ببینیم طی همین دو روز باقی مانده اطلاعات بیشتری در خصوص این گجت ها فاش می گردد یا نه.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 شهریور 1401 بروزرسانی: 16 شهریور 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1558

به "تصویر قاب آیفون 14 پرو افزایش ابعاد دوربین ها را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر قاب آیفون 14 پرو افزایش ابعاد دوربین ها را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید