برترین رستوران های سالزبورگ، اتریش

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، آیا در اتریش زندگی می کنید؟ آیا قصد سفر به اتریش را دارید؟ در هر صورت، اگر گذری به شهر سالزبورگ داشتید، به شما در خبرنگاران برترین رستوران های این شهر را معرفی می کنیم.

برترین رستوران های سالزبورگ، اتریش

سالزبورگ، شهری که زادگاه موتزارت، استاد موسیقی بوده و معماری اروپایی آن آوازه ای بلند دارد، اکنون یکی از گل های سرسبد یونسکو است. این شهر به وسیله رشته کوه های آلپ محاصره شده و همین موضوع مجذوب کنندهیتی دو چندان به آن می بخشد. در این مقاله 10 مورد از برترین رستوران های این شهر تاریخی را به شما معرفی می کنیم.

زیرکلویرت (Zirkelwirt)

زیرکلویرت یک غذاخوری ساده با دکوراسیون و طراحی چوبی است. این غذاخوری بیشترا غذا های خانگی و سنتی درست می نماید و منویی مخصوص دانشجویان نیز دارد.

یکی از غذا های بسیار محبوب اتریش، سوپ پیاز است و زیرکلویرت در آن تبحر دارد. پس از ملاقات از موزه ها یا یک قدم زدن طولانی در باغ های سالزبورگ، این مکان ایده آل ترین جا برای صرف غذا است.

زیرکلویرت اخیرا فضای باز را نیز به غذاخوری خود اضافه نموده است.

پانوین (Pan E Vin)

پانوین در یک خانه قدیمی 600 ساله واقع شده است. این رستوران کوچک ایتالیایی، غذا های محبوب کشورش را در یک مکان صمیمی و تنها با چند دست میز و جایگاه طبخ می نماید. این رستوران شیک، به بیشتر سالن های کنسرت شهر نزدیک است.

سوپ گوجه آن همراه با گوشت و پاستای آن را حتما باید امتحان کنید. منوی پانوین هر فصل عوض می گردد تا همواره برترین و تازه ترین مواد غذایی را به کار ببرد.

کافه آفرو (Cafe Afro)

در دکوراسیون این رستوران از وسایل دست دوم ساحلی استفاده شده است. وسایلی مثل دیوار های صورتی آلاچیق ها و جایگاه های پروانه ای. این رستوران محیطی محبت آمیز دارد و از صبحانه تا شام غذا سرو می نماید.

بیشتر غذا های آن گیاهی است و چندین غذای محلی از آفریقای جنوبی نیز دارد که به امتحان کردنش می ارزد.

گرین گاردن (Green Garden)

گرین گاردن یک رستوران برای گیاه خواران است. خدمتکاران این رستوران با رویی خوش و رفتار مناسب از مشتریان استقبال می نمایند. این رستوران اهمیت زیادی به تولیدات کشاورزی و اورگانیک بودن محصولات می دهد و منوی آن به صورت فصلی تغییر می نماید.

در گرین گاردن همواره در پی اضافه کردن غذا های تازه به منوی خود هستند و سرو غذا را به زیبایی انجام می دهند تا مشتری تجربه ای خوب از غذا خوردن در این رستوران داشته باشد.

شریمپز بار (Shrimps Bar)

میگو یکی از خوشمزه ترین مواد غذایی است که می توان از آن غذا های بسیاری را تهیه کرد. به همین علت شریمپز بار یکی از برترین گزینه ها برای دوست داران غذا های دریایی است. این رستوران 30 سال سابقه کار دارد و به تازگی بازسازی شده است.

دیوار های به رنگ نارنجی و تابلو های هنری آن، باعث شده این مکان یکی از محبوب ترین ها برای صرف شام و ناهار در این شهر زیبا باشد.

ام 32 (M32)

در این رستوران مدرن و امروزی که با رنگ های خاص دکور شده است، مشتریان می توانند انواع غذا های فصلی لذیذ را تجربه نمایند.

ام 32 دیوار شیشه ای بزرگی دارد که در روز باعث روشنایی کامل رستوران می گردد. بعلاوه تراس آن، چشم اندازی بسیار زیبا از کوه های سالزبورگ ارائه می دهد.

تراینگل (Triangle)

تمام مواد غذایی در این رستوران تازه هستند. در دیوار این رستوران عکس هایی از فستیوال های سالزبورگ دیده می گردد. این رستوران برترین گزینه برای کسانی است که می خواهند یک غذای ساده اتریشی را در یک مکان ساده و سنتی تجربه نمایند.

این رستوران علاقه زیادی به تغییرات مالی و محیط زیستی دارد و به همین علت مواد غذایی خود را از تولیدنمایندگان به صورت خصوصی تهیه می نمایند و اغلب خودشان سری به مزارع نیز می زنند.

ساراسترو (Sarastro)

این رستوران مجذوب کننده و زیبا که به سبک اتریشی - ایتالیایی ساخته شده است از شیشه های رنگی در دکوراسیون خود استفاده نموده که باعث روشنایی هر چه بیشتر این مکان می گردد. ساراسترو تقریبا تازه تاسیس و نوپا است و محیطی زنده و خدمتکارانی محبت آمیز دارد. یکی از برترین غذا های آن پارمیزان ریسوتو است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1388

به "برترین رستوران های سالزبورگ، اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های سالزبورگ، اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید