بهار شیراز نونوار می گردد ، همه تغییراتی که در این میدان اصلی شهر رخ می دهد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، میدان بهار شیراز به عنوان یکی از میدان های مهم تهران در چندین فاز بهسازی و ساماندهی می گردد.

بهار شیراز نونوار می گردد ، همه تغییراتی که در این میدان اصلی شهر رخ می دهد

به گزارش خبرنگاران، نصراله آبادیان شهردار منطقه 7با بیان این مطلب اضافه نمود: بهسازی میدان بهار شیراز یکی از پروژه های طراحی شده در سال 1401 برای منطقه 7 بوده که با توجه به تامین بودجه عملیات اجرایی آن در سال 1402 شروع شد.

وی بیان کرد: این پروژه در چندین فاز طراحی شده است که در فاز نخست مناسب سازی و کف سازی آن از سوی معاونت فنی و عمران اجرا و در فاز بعدی عملیات بازسازی آبنما به وسیله اداره زیباسازی منطقه به خاتمه خواهد رسید. در فاز بعدی نیز پس از تایید طرح المان حجمی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: در حال حاضر عملیات عمرانی از قبیل کف سازی، اجرای کف پوش تازه، ایجاد نهر سرپوشیده، اصلاح کدهای اختلاف ارتفاعی و بازسازی اطراف باغچه ها در بخش شمالی در حال اجراست و تا خاتمه هفته به خاتمه خواهد رسید و عملیات عمرانی در بخش جنوبی نیز در آینده ای نزدیک شروع می گردد.

خیابان بهار شیراز در شمال شرقی میدان هفت تیر واقع شده است. خیابان بهارشیراز؛ خیابان سلیمان خاطر، خیابان سهروردی، خیابان بهارشمالی را قطع نموده و به خیابان شریعتی می رسد. پارک بهار و موزه عکسخانه شهر از اماکن مهم این خیابان هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1717

به "بهار شیراز نونوار می گردد ، همه تغییراتی که در این میدان اصلی شهر رخ می دهد" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهار شیراز نونوار می گردد ، همه تغییراتی که در این میدان اصلی شهر رخ می دهد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهار شیراز نونوار می گردد ، همه تغییراتی که در این میدان اصلی شهر رخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید