با مدیریت افکار عمومی، روحیه امید را در جامعه تزریق کنیم

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مدیریت افکار عمومی را از وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: با انتخاب تیتر و ارایه گزاش صحیح و صادقانه از عملکرد دستگاه های خود می توانیم روحیه امید را در جامعه تزریق کنیم.

با مدیریت افکار عمومی، روحیه امید را در جامعه تزریق کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین در پنجمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با تبریک روز پرستار اظهار کرد: روابط عمومی ها از بازوان اصلی یک سازمان هستند.

وی اضافه کرد: خبر تنها چیزی است که بعد از تولد می میرد به همین دلیل کسی پیروز است که خبر را سریع منتقل نموده و با تحلیل های درست و به موقع در تبیین اهداف دستگاه متبوع خود بکوشد تا اثر بخشی لازم را ایجاد کند.

غمگین روابط عمومی ها را نوک پیکان هر سازمان دانست و گفت: یک روابط عمومی پیروز می تواند اهداف سازمان متبوع خود را به نحو احسن منعکس کند و موجب ارتقای صندلی سازمان خود در جامعه گردد.

وی توضیح داد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از معدود سازمان هایی است که تقریبا با همه آحاد جامعه در ارتباط است. باید بدانیم نوع مطالبات مردم از ما با بقی سازمان ها متفاوت است و این یک موهبت است که باید از آن برای خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو استفاده کرد.

غمگین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ویترین نظام دانست و تاکید نمود: هر چه ما بیشتر و بهتر در ارایه خدمات به مردم کوشش کنیم تصویر بهتر و رضایتمندانه تری از جامعه را خواهیم دید و این وظیفه روابط عمو می ها است که اخبار اقدامات موثر مجموعه وزارت را به خوبی منعکس نمایند.

وی مطرح کرد: روابط عمومی ها باید کوشش مدیران دستگاه های خود را به خوبی منعکس نمایند و خدمات مجموعه وزارت را به صورت مستمر به سمع و نظر مردم برسانند.

غمگین یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها را مدیریت افکار عمومی دانست و اعلام نمود: با انتخاب تیتر و ارایه گزاش صحیح و صادقانه از عملکرد دستگاه های خود می توانیم روحیه امید را در جامعه تزریق کنیم تا به مردم یادآوری گردد خادمان آن ها با جدیت مشغول کار و ارایه خدمت هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: روابط عمومی ها در فضای جامعه کنونی وظیفه خطیری بر عهده دارند. همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید مراقب فضای مجازی باشیم چرا که دشمنان به صورت مداوم در حال تزریق یاس و نا امیدی از عملکرد مسوولان در میان مردم هستند و ما باید با دقت ضمن مبارزه با این حربه ناجوانمردانه با اقدامات به موقع آن را خنثی کنیم.

وی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه دستگاه های زیرمجموعه خود، عظیم ترین جامعه هدف از کم درامد ترین تا پر درامد ترین قشر جامعه را دارد. حل مشکل های مردم و ایجاد احساس رضایت در میان آنها نه تنها موجب تاثیر مثبت از عملکرد وزارت متبوع در میان جامعه هدف می گردد، بلکه اجر اخروی نیز برای ما به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است: است در این جلسه مصوبات سومین و چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و چند مصوبه جدید درباره صندوق کارآفرین ، تامین اجتماعی و ... مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 816

به "با مدیریت افکار عمومی، روحیه امید را در جامعه تزریق کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مدیریت افکار عمومی، روحیه امید را در جامعه تزریق کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید