باشگاه رم توافق برای انتقال مالکیتش را تکذیب کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، باشگاه رم خبرهای اخیر رسانه های ایتالیایی مبنی بر انتقال مالکیت این باشگاه به یک شرکت آمریکایی را رد کرد.

باشگاه رم توافق برای انتقال مالکیتش را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رم با انتشار بیانیه ای اخبار اخیر رسانه های ایتالیایی مبنی بر توافق میان جیمز پالوتا، مالک این باشگاه با شرکت فردکین برای انتقال مالکیت این باشگاه به شرکت آمریکایی را تکذیب، اما تأیید کرد که مذاکراتی میان طرفین در حال اجرا است.

رسانه های ایتالیایی روز گذشته (یکشنبه) مدعی شدند که شرکت فردکین برای خرید باشگاه رم پیشنهادی 780 تا 790 میلیون یورویی به پالوتا داده که مورد پذیرش او واقع شده و به این ترتیب دوره هفت ساله مالکیت این مرد ایتالیایی ساکن در آمریکا به انتها می رسد. بعضی دیگر از رسانه ها جزئیات بیشتری اعلام و ادعا کردند که شرکت فردکین قصد داشته ظرف 48 ساعت آینده به عنوان بیعانه 50 میلیون یورو بپردازد، اما باشگاه آن را قبول ننموده و گفته است که ابتدا باید در خصوص همه چیز توافق صورت بگیرد.

باشگاه رم با انتشار بیانیه ای در ساعات انتهای شب خبر توافق برای انتقال مالکیت این باشگاه را رد نموده و در آن نوشته است: تا به امروز هیچ توافق قطعی درباره انتقال مالکیت باشگاه صورت نگرفته است و هرگونه تعامل احتمالی با گروه فردکین همچنان مستلزم تکمیل پروسه های حقوقی و قانونی است.

با وجود تکذیب توافق، باشگاه رم خبر مذاکره با مشتری آمریکایی گرگ ها را رد ننموده است. باشگاه رم تابستان سال 2011 توسط یک گروه از تاجران آمریکایی و در رأس آنها توماس دی بندتو خریداری شد، اما پالتو با افزایش سهام خود در این باشگاه، یک سال بعد به مالک آن تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 75

به "باشگاه رم توافق برای انتقال مالکیتش را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه رم توافق برای انتقال مالکیتش را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید