بازگشت نمایشگاه فناوری CES به دنیای واقعی در سال آینده

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نمایشگاه فناوری جهانی CES که هر سال ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، در سال 2022 به دنیای واقعی برمی شود اما به شکل کوچکتری برگزار خواهد شد.

بازگشت نمایشگاه فناوری CES به دنیای واقعی در سال آینده

پیش از شیوع پاندمی نمایشگاه فناوری CES بزرگترین رویداد سالانه در لاس وگاس بود و در سال 2020 حدود 170 هزار شرکت کننده داشت و حدود چهار هزار شرکت، فناوری و گجتهای ساخت خود را به نمایش گذاشتند. انجمن فناوری مصرف کننده که سازمان دهنده این رویداد است، انتظار دارد نمایشگاه سال آینده 75 هزار شرکت کننده داشته باشد. جین فاستر، نانیب رییس بازاریابی و ارتباطات این نمایشگاه گفت: تا به امروز 1000 شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند و انتظار می رود شرکتهای بیشتری برای حضور تمایل نشان دهند.

نمایشگاه CES در سال 2021 تماما به صورت دیجیتالی برگزار گردید. فاستر گفت: اگرچه همه شرکتها باید حضور فیزیکی در سال 2022 داشته باشند اما می توانند یک نمایش دیجیتالی هم داشته باشند. پلتفرم دیجیتالی این نمایشگاه به مدت دو تا سه ماه آنلاین خواهد ماند و به افزایش دسترسی جهانی به این نمایشگاه یاری می نماید.

وی خاطرنشان کرد نمایشگاه راهروهای بزرگتری خواهد داشت و فضای بیشتری بین غرفه ها وجود خواهد داشت تا امکان فاصله گذاری اجتماعی را فراهم کند. این نمایشگاه از یک سالن غربی بهره مند خواهد شد که به تازگی در مرکز همایش لاس وگاس ساخته شده و به وسیله یک تونل 1.3 کیلومتری که توسط شرکت بورینگ کامپانی ایلان ماسک ساخته شده است، به سایر بخشهای مرکز متصل می گردد.

بازدیدکنندگان در خودروهای تسلای دارای راننده به محل مرکز همایش لاس وگاس رفت و آمد خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این نمایشگاه فناوری از سوم ژانویه به روی رسانه ها و از پنجم تا هشتم ژانویه به روی بازدیدکنندگان دیگر گگردده خواهد شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1056

به "بازگشت نمایشگاه فناوری CES به دنیای واقعی در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نمایشگاه فناوری CES به دنیای واقعی در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید