این فراری به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فراری روما برخلاف ظاهر کوچک و اسپرت کابین، خودرویی است که برای مسافت های طولانی نیز بسیار راحت و مناسب است. صندلی های روما دارای قابلیت تنظیم 18 جهته الکتریکی و گرم کن هستند. قسمت پشت سری صندلی نیز دارای گرم کن گردن است

این فراری به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است

روما نام مدلی از فراری است که در سال 2019 به صورت آنلاین معرفی گردید. این خودرو به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است. اکنون مدل اسپایدر یا همان کانورتیبل نیز به فهرست محصولات فراری اضافه شده در شرایطی که نسبت به نسخه هاردتاپ فقط 84 کیلوگرم سنگین تر است.

سقف تاشوی پارچه ای 13.5 ثانیه زمان لازم دارد تا در سرعت 60 کیلومتر برساعت از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد. تغییر در فرم شیشه مثلثی عقب و بازشدن درب صندوق به شکل دوقسمتی، تدابیر طراحان فراری برای ایجاد فضای کافی به منظر جای گرفتن سقف تاشوی فراری روما است.

بعلاوه امکان شخصی سازی در پارچه سقف و دوخت متضاد برای مشتریان در نظر گرفته شده است. یک بادگیر پشت صندلی ها نیز قرار گرفته است که هنگام بازبودن سقف، کیفیت سواری یک اسپایدر در کابین را تضمین می نماید. قلب تپنده فراری در مدل روما برابر با 612 اسب بخار خروجی و 760 نیوتن متر گشتاور دارد. پیشرانه 3.9 لیتری توربودوقلوی 8 سیلندر با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچه هماهنگ شده است.

فراری ادعا می نماید که روما طی 3.4 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و 9.7 ثانیه زمان لازم دارد تا 200 کیلومتر را نیز رکورد بزند. البته این آمار برای سقف در حالت باز محاسبه شده است. اگر سقف خودرو در حالت بسته قرار داشته باشد، زمان ثبت رکورد 200 کیلومتر برساعت به 9.3 ثانیه کاهش می یابد.

بیشینه سرعت نیز برابر با 320 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. فراری روما برخلاف ظاهر کوچک و اسپرت کابین، خودرویی است که برای مسافت های طولانی نیز بسیار راحت و مناسب است. صندلی های روما دارای قابلیت تنظیم 18 جهته الکتریکی و گرم کن هستند. قسمت پشت سری صندلی نیز دارای گرم کن گردن است.

طراحی داخل کابین شامل کنسول اصلی جلو و بخش میانی که صندلی راننده را از سرنشین جدا می نماید، در نوع خود خاص و جالب است. یک نمایشگر دیجیتال ویژه اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر 8.4 اینچی لمسی تنظیمات سیستم تفریح نیز از فناورانه های این فضا هستند. قیمت فراری روما اسپایدر هنوز به وسیله تولیدکننده معین نشده است:

منبع: فرادید
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1647

به "این فراری به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فراری به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید