ایده دکوراسیون داخلی منزل (26 ایده مجذوب کننده 2023)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، اگر علاقه مندید دکوراسیون داخلی منزل خود را با بودجه محدود و در زمان کم تغییر اساسی دهید؛ این مقاله را مطالعه کنید. ما در اینجا 26 ایده دکوراسیون مجذوب کننده را به شما ارائه کردیم.

ایده دکوراسیون داخلی منزل (26 ایده مجذوب کننده 2023)

شما می توانید با چیزی به سادگی یک آینه قدی تازه، لامپ های رنگارنگ، یا گلدان دکوراتیو، کل فضای خانه را مدرن، به روز و با طراوت کنید. تمام این آیتم ها در سایت دیدنی ست برای شما آورده شده است.

به تمام اتاق ها گلدان اضافه کنید!

اگر همواره یک گلدان گل در آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود نگه می دارید، زمان آن فرا رسیده است که فضای حمام و اتاق خواب خود را نیز با طراوت یک گیاه، شاداب کنید. اگر نگهداری از گیاه های واقعی سخت است، به سراغ گل های مصنوعی بروید.

یک آینه قدی نصب کنید

آینه قدی، چه در راهرو، پذیرایی یا اتاق خواب شما، نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه فضا را بزرگتر و روشن تر می نماید. لینک خرید آینه قدی تازه مانند مدل های دکوراتیو، پازلی و چراغ دار در دیدنی ست وجود دارد.

در گوشه کنارها کتاب قرار دهید.

داشتن چند کتاب پرمحتوا در گوشه هایی از خانه خالی از لطف نیست. میز جلومبلی، قفسه های دیواری، میز تلویزیون برترین مکان ها برای قرار دادن کتاب هستند.

از طبقه دیواری بهره ببرید.

اگر نمی دانید اکسسوری و لوازم تزیینی خود را چگونه در پذیرایی نظم دهید نگران نباشید، طبقه دیواری در انواع طرح های تازه و مدرن این مشکل را حل می نمایند. شلف های دکوراتیو هماهنگ با رنگ کاغذ دیواری می توانند جنبه دکوری نیز داشته باشند.

از رنگ مشکی نترسید!

رنگ مشکی در اتاق خواب، احساسی خاص و صمیمی به شما می بخشد، به گونه ای که هرگز نمی توانید با رنگ روشن تر به این احساس دست پیدا کنید. توجه کنید به کار بردن مبل تک نفره مشکی یا تابلویی با رنگ مشکی برترین انتخاب است.

یک قفسه کتاب مدرن طراحی کنید.

شما می توانید از چوب های رنگی، صندلی مدرن کنار فقسه کتاب و گلدان های کوچک در قفسه، برای ایجاد یک مدل مدرن قفسه کتاب بهره ببرید. مجسمه ها و چینش کتاب ها بر اساس رنگ می تواند وجهه مجذوب کننده تری ایجاد نمایند.

در خانه خود یک گالری بسازید

اگر یک پذیرایی بزرگ ندارید، یا دارید اما احتیاج به تغییر دارد، یک میز کنسول کوچک به کار ببرید. بهتر است یک مدل سنتی را انتخاب کنید و سپس تابلو انتزاعی مدرنی را بالای آن آویزان کنید. می توانید چند پرتره را به دیوار نصب کنید، تا گالری کوچک خود را داشته باشید.

به کوسن ها توجه کنید.

کوسن ها ساده ترین ایده دکوراسیون برای شاداب شدن اتاق خواب یا پذیرایی هستند. استفاده از یک رنگ تازه یا طراحی خلاقانه کوسن مبل می تواند به کل فضا احساس تازگی دوباره ببخشد.

از چهارپایه بهره ببرید.

شاید فکر کنید قرار دادن چهار پایه داخل حمام جالب نباشد. اما یک چهار پایه چوبی کوچک که می تواند برای قرار دادن وسایل حمام نیز استفاده گردد، فضا را مدرن تر می نماید.

10.تور نصب کنید.

اگر می خواهید اتاق خواب خود را به کاخی برای سلطنت تبدیل کنید، یک تور تخت خواب اضافه کنید. این پارچه سفید بسیار زیبا، از سقف آویزان می گردد و ظاهری اصیل به اتاق خواب مینیمال می بخشد.

از طبیعت الهام بگیرید.

برای قسمت هایی از خانه از پالت رنگی طبیعت الهام بگیرید. چوب های بامبو و قسمتی از تنه درخت می تواند باعث طراوت خانه شوند. استفاده از سنگ های طبیعی، گلدان های دیواری و طرح چوب را به شما پیشنهاد می کنیم.

12. مبلمان خود را دوباره روکش کنید

روکش کردن مبلمان به طور اتوماتیک کل فضا را تازه می نماید. اگر عاشق تزیینات متنوع هستید، با آینه های هندسی، تابلوهای دیواری رنگارنگ، شومینه با سنگ مرمری و سفال های دستی دکوراسیون خود را تحولی اساسی دهید.

13. به دکوراسیون پذیرایی ترتیب ببخشید.

اضافه کردن چند وسیله که سازماندهی را آسان می نماید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. نصب قلاب های کت یا چوب لباسی دکوراتیو کوچک در پذیرایی، یک صندلی تاشو کوچک یا قفسه ای برای کفش ها می تواند ظاهر خانه را مرتب تر نشان دهد.

14. به دیوارها رنگ های مختلف بزنید.

برای بخشیدن روح به خانه خود، نیمی از دیوار را رنگی پررنگ بزنید و مابقی را با رنگ خنثی رنگ کنید. از کاغذ دیواری های طرحدار و بدون طرح نیز می توانید به همین ترتیب بهره ببرید. توجه داشته باشید که زیاده روی در این ایده نتیجه خوبی ندارد.

15. رنگ سفید را نباید فراموش کنید.

رنگ سفید در هرجای خانه می تواند آرامش بخش باشد. اما حمامی که دیوارهایی کاملا سفید دارد، حس تمیزی را القا می نماید. اگه نمی توانید رنگ دوباره بزنید، از پاک نماینده های قوی برای تمیز کردن دیوارها بهره ببرید.

16. استفاده از کاغذ دیواری

لازم نیست کل اتاق خود را کاغذدیواری کنید. فقط یک دیوار را برای کاغد دیواری انتخاب کنید. این راه سریع و آسان است و تفاوت زیادی ایجاد می نماید.

17. فرش های متنوع داشته باشید.

اگر فضای کلی خانه شما مینیمال است، می توانید با فرش های رنگارنگ و متنوع با بافت های متفاوت مجذوب کنندهیت بصری بیشتری به دکوراسیون داخلی خانه ببخشید. همچین خانه ای می تواند از چند قطعه عتیقه جات و تزئینات عجیب و غریب استفاده کند.

18. راهروها را فراموش نکیند.

اگر دیوارهای راهرو احساس خستگی یا بی درخشی می نمایند، یک دیوار گالری اضافه کنید. قاب های عکس نصب کنید یا به یک مغازه دستفروشی بروید و تعداد زیادی آینه دستی را در دیوار گالری بچینید. از یک گلیم سنتی نیز می توانید بهره ببرید.

19. استفاده از پتو

قرار دادن یک پتوی رنگارنگ در انتهای تخت یا انداختن روی مبل یک ترفند آسان اما متحول نماینده است. بعلاوه یک راه عالی برای آزمایش رنگ های مختلف قبل از تغییر دادن تمام دکوراسیون به آن رنگ است.

20. استفاده از تابلوهای بزرگ

با آثار هنری بزرگ، یک دیوار ساده را کمی هیجان انگیزتر کنید. تابلویی در مقیاس بزرگ یا چیزی انتزاعی و پر جنب و جوش را انتخاب کنید تا واقعاً تغییر خاصی ایجاد کند.

21. به نورپردازی توجه کنید.

استفاده از لوستر به تنهایی می تواند فضای اتاق را جلا دهد. حتی یک چراغ آویز برنجی، چراغ های ریسه ای یا یک چراغ رومیزی بسیار ظریف، برای ایجاد یک نورپردازی عالی کافی است.

22. فضا را مینیمال کنید.

برخی از وسایل دکوری اتاق خود را حذف کنید و اتاق شما ظاهری کاملا تازه پیدا می نماید. حتی ممکن است فضا کمی بازتر و روشن تر به نظر رسد.

23. مبلمان را از دیوارها دور کنید.

مبلمان دور از دیوارها، فضای صمیمی تری ایجاد می نماید. این بدان معناست که تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان وسایل خود را چند سانتی متر تغییر دهید، تا فضای اتاق را کاملاً متفاوت گردد.

24. یک پرده رنگارنگ آویزان کنید

برای جدا کردن راهروی ورودی و پذیرایی از پرده می توانید بهره ببرید. انواع پردهای ساده و شیک پذیرایی در سایت دیدنی ست برای شما آورده شده است. پردهای توری نازک به خوبی نور را عبور می دهند و فضای دنجی ایجاد می نمایند.

25. رختخواب را به صورت فصلی به روز کنید.

بهتر است دو یا سه دست روتختی داشته باشید، تا در هر فصل آن ها را تعویض کنید. در زمستان، شما ملافه های گرم و مجذوب کننده می خواهید، مانند خز مصنوعی و پتوهای حجیم. در تابستان و بهار ملافه خنک و راحت با رنگ های شاد استفاده بیشتری دارند.

26. از ساعت دیواری دیجیتال بهره ببرید.

ساعت دیواری از آیتم های ضروری دکوراسیون داخلی منزل است. این ایده دکوراسیون هرچند کم هزینه و ارزان است، باعث مدرن و امروزی شدن اتاق خواب شما می گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1632

به "ایده دکوراسیون داخلی منزل (26 ایده مجذوب کننده 2023)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده دکوراسیون داخلی منزل (26 ایده مجذوب کننده 2023)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید