انواع سقف فلزی مدرن برای طراحی بی نظیر

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به لطف پیشرفت فن آوری و تغییر سلیقه عمومی، امروزه گزینه های مدرن بیشتری هنگام پوشش بام وجود دارد که از نمونه های آن می توان به سقف فلزی اشاره نمود. یکی از مواد محبوب ساخت سقف که اخیراً به آن توجه زیادی شده است، سقف فلزی است. این نمونه به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه های ساخت بام برای بسیاری از صاحبان خانه و صاحبان املاک تجاری تبدیل شده است. از این رو، ممکن است شما نیز بخواهید مواد فلزی را برای پروژه بعدی ساخت بام یا به روزرسانی خود در نظر بگیرید. برای داشتن ظاهر مناسب و یکپارچه نگه داشتن فرایند کار، باید خود را با تعدادی از مواد بام فلزی آشنا کنید، که به شما یاری می نماید تا جوانب مثبت و منفی این نوع سقف را در مقایسه با سایر مواد موجود در بازار بسنجید. اگر شما صاحب خانه، پیمانکار عمومی، مالک ساختمان تجاری یا معمار هستید، این نمونه های سقف فلزی برای خانه، به عنوان ابزاری ضروری برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب مواد در پروژه بام شما عمل خواهند کرد

انواع سقف فلزی مدرن برای طراحی بی نظیر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آماده سازی برای انتخاب سقف فلزی مدرن

در مجموع، پنج ماده متداول مدرن برای پروژه های سقف فلزی وجود دارد که شامل مس کلاسیک، روی، آلومینیوم مقرون به صرفه، فولاد ضد زنگ و گالوانیوم هستند. البته هر یک از این انواع سقف های فلزی دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود هستند که امروز ما تنها دو مورد از آن ها را آنالیز می کنیم. ناگفته نماند که شما باید مواد مورد استفاده در ساخت سقف را، پیش از آغاز کار با پیمانکار خود در میان بگذارید.

یک روش عالی برای آغاز، قبل از انتخاب هر نوع سقف فلزی، تخمین هزینه، آنالیز کیفیت و جوانب مثبت و منفی هر نوع ماده فلزی است، تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. ما این راهنما را با مشاوره با تعدادی از پیمانکاران عمومی و تیم های نوسازی ایجاد نموده ایم، بنابراین شما همه چیز را در خصوص هر نوع ماده بام خواهید دانست. ساخت سقف و بام یک سرمایه گذاری پرهزینه است که باید در اولین دفعه، به نتایج خوب دست پیدا کنید.

39 مدل ترامپولین کودک با کیفیت عالی و قیمت مناسب + خرید

سقف فلزی مدرن گالوانیوم

گالوانیوم، به لطف ظاهر مینیمال خود، یکی از بهترین انواع سقف فلزی را برای هر نوع سازه ای ارائه می دهد. این سقف از سه ماده فلزی ترکیب شده از جمله روی، آلومینیوم و فولاد ساخته شده است. همچنین اغلب با استفاده از یک ورق مبتنی بر فولاد کربن غوطه ور در روی، سیلیکون و آلیاژ آلومینیوم غلیظ فراوری می گردد. فرایند پیشرفت در صنعت تضمین می نماید که هر ماده ساخت سقف با این سه ماده شیمیایی، بهترین کیفیت را فراوری می نماید. بنابراین جای تعجب نیست که چرا همواره در میان ایده ها و مواد ساخت بام واقع شده است و بسیار مورد توجه بازار است.

مزایا

این ماده با تعداد بی نهایت طرح های از پیش رنگ شده وجود دارد که، هنگام خرید، انعطاف پذیری انتخابی را برای مقایسه انواع سقف مدرن، به کاربران می دهد.

گالوانیوم در بین انواع مصالح، کمترین قیمت را دارد. قیمت آن به پنل مورد نظر، سطح ضخامت و رنگ یا انتخاب نهایی شما بستگی دارد.

همچنین از بادوام ترین نوع مصالح موجود در بازار است که می تواند چندین دهه دوام بیاورد، بدون اینکه در برابر خوردگی یا خسارات مربوط به آب و هوا تأثیر بگیرد.

معایب

سایه های براق و منحصر به فرد رنگی که در سقف فلزی گالوانیوم مشاهده می کنید، با گذشت زمان محو می گردد که این یک اشکال عمده است.

گالوانیوم با دوام است و هنگامی که با مواد دیگر مانند بتن، آهن، آجر و مس تماس پیدا نکند، می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در غیر این صورت هنگام کار و نگهداری از آن با چالش بیشتری روبرو می شوید.

سقف فلزی آلومینیوم

آلومینیوم به عنوان سومین فلز فراوان روی زمین طبقه بندی می گردد. این ماده فلزی می تواند در برابر شرایط آب و هوایی شدید و سخت مقاومت کند و همواره تمیز به نظر برسد. همچنین سقف آلومینیوم برای روکش یک ساختار فوق مدرن عالی است.

41 مدل لوستر اتاق کودک با بهترین کیفیت و قیمت عالی + خرید

مزایا

با افزایش سن سقف فلزی آلومینیوم، حداقل اثرات خوردگی وجود دارد. فرایند نصب آن چندان دست و پا گیر نخواهد بود.

معایب

بام آلومینیوم پیر شده و با گذشت زمان رنگ طبیعی خود را از دست می دهد. آلومینیوم به دلیل سبک بودن در مقایسه با سایر انواع سقف های فلزی، به راحتی مستعد فرورفتگی است. اگر سازه ای را در زیر درختان می سازید، این ماده مناسب نخواهد بود.

40 مدل جعبه اسباب بازی با قیمت مناسب و کیفیت عالی + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 628

به "انواع سقف فلزی مدرن برای طراحی بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع سقف فلزی مدرن برای طراحی بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید