کن از پدرخوانده و ای تی یاد می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، جشنواره فیلم کن برنامه فیلم هایی را که در بخش تازه ترکیبی خود به نمایش در می آیند، اعلام نمود.

کن از پدرخوانده و ای تی یاد می نماید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کن در بخش سینمای ساحلی (سینما دولا پلاژ) که از سال پیش راه اندازی شده به مناسبت پنجاهمین سال ساخته شدن پدرخوانده و چهلمین سال ساخته شدن ای تی این 2 فیلم را به نمایش درمی آورد.

این بخش جانبی جشنواره فیلم کن که ترکیبی از آثار کلاسیک ترمیم شده، فیلم های کالت و اولین نمایش فیلم های نو است، به روی همه مخاطبان باز است و هر شب به صورت رایگان در ساحل کن فیلم ها را روی پرده می برد.

مدرسه ما را نجات دهید یک کمدی اجتماعی به کارگردانی کارین می و حکیم زوهانی اولین نمایش جهانی خود را در همین بخش خواهد داشت. در زمان اکران فیلم، سازندگان و بازیگران فیلم نیز حضور خواهند داشت.

این اسپینال تپ است کمدی کلاسیکی از دهه 1980 به کارگردانی راب راینر نیز در همین بخش نمایش داده می گردد. این فیلم در ژانر شبه مستند و کمدی که سال 1984 اکران شد درباره مارتین دی برگی فیلمساز است که در حال ساخت مستندی درباره یک گروه راک انگلیسی به نام اسپنیال تب است. مارتی آن ها را در تور کنسرت شان در آمریکا برای تبلیغ آلبوم نوشان دنبال می نماید.

فیلم کلاسیک فرانسوی یک میمون در زمستان ساخته هانری ورنوی با بازی ژان پل بلموندوی فقید نیز از دیگر فیلم های این بخش خواهد بود.

اولین فیلم باز لورمن که سال جاری با الویس در بخش خارج از رقابت حضور دارد، با عنوان پایکوبی در تالار که یک کمدی رمانتیک شیک است و اولین بار در سال 1992 اکران شد هم در این بخش نمایش داده می گردد. فانفان تولیپ ساخته کریستین ژاک کارگردان فقید فرانسوی محصول 1952 که اولین بار در بخش رقابتی جشنواره دیده شد نیز در همین بخش به نمایش در می آید.

ابن بخش جانبی آخرین نمایش فیلم ساخته پیتر باگدانوویچ در سال 1971 را که داستان 2 دوست را در منطقه ها روستایی آمریکایی دنبال و زندگی سخت آن ها را در سفر های جاده ای تصویر می نماید نیز نمایش می دهد. باگدانوویچ 6 ژانویه 2022 درگذشت و با نمایش این فیلم کن یاد وی را گرامی می دارد.

هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن از 17 تا 28 ماه می برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1504

به "کن از پدرخوانده و ای تی یاد می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "کن از پدرخوانده و ای تی یاد می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کن از پدرخوانده و ای تی یاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید