کار سی دی پراجکت با سایبرپانک 2077 به سرانجام رسید؛ توسعه بازی کاملا متوقف شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، عرضه بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در دسامبر 2020 به یکی از بحث برانگیزترین و فاجعه بارترین اتفاقات دنیای ویدیوگیم تبدیل شد. اکنون اما 3 سال و نیم از آن قضیه گذشته و استودیوی سی دی پراجکت رد پس از دشواری های بسیار، بالاخره پیروز شده این بازی را نجات دهد و کار خود با آن را به انتهای راه برساند.

کار سی دی پراجکت با سایبرپانک 2077 به سرانجام رسید؛ توسعه بازی کاملا متوقف شد

بر اساس گزارش مالی تازه این استودیو، پی بردیم هیچ یک از بازی سازان CDPR در حال حاضر روی بازی سایبرپانک 2077 کار نمی نمایند. این استودیو با انتشار یک نمودار، از تعداد کارمندانی که به هر یک از پروژه های خود اختصاص داده پرده برداشت. بدین ترتیب خیلی راحت می توان پی برد که در فوریه 2024، 17 نفر از این تیم بازی سازی روی سایبرپانک 2077 کار می نموده اند و حال این تعداد در آمار و ارقام تازه شرکت به صفر رسیده است. این یعنی توسعه و پشتیبانی از این بازی بالاخره به خاتمه رسیده و سی دی پراجکت رد کارمندانش را روی دیگر پروژه ها به کار گرفته است.

در واقع سی دی پراجکت رد توسعه Cyberpunk 2077 را پس از انتشار بسته الحاقی فنتوم لیبرتی (Phantom Liberty) در سپتامبر 2023 متوقف کرد. سایبرپانک پس از دریافت به روزرسانی 2.0 که بازی را تماما بهبود بخشید، با ویژگی های تازه همراه شد و هوش مصنوعی و موارد دیگر در آپدیت شماره 2.1 تغییرات چشمگیری داشتند.

پچ 2.11 که در ادامه عرضه شد، تعداد تقریبا بی شماری از باگ های بازی را برطرف کرد و پچ 2.12 هم در پی آن وظیفه پولیش نهایی این اثر را بر عهده داشت. سی دی پراجکت رد، در حال حاضر در کنار ساخت چند بازی از فرنچایز ویچر، همزمان روی دنباله این بازی که با نام رمز Orion شناخته می گردد کار می نماید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1403 بروزرسانی: 11 خرداد 1403 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1734

به "کار سی دی پراجکت با سایبرپانک 2077 به سرانجام رسید؛ توسعه بازی کاملا متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سی دی پراجکت با سایبرپانک 2077 به سرانجام رسید؛ توسعه بازی کاملا متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید