پیش بینی عجیب مدیرعامل یک صرافی دیجیتال ، یک بیت کوین بدهید؛ بوگاتی تحویل بگیرید!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، جسی پاول، مدیرعامل شرکت صرافی دیجیتال کراکن مستقر در سانفرانسیسکو، به بلومبرگ گفت که همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است و امیدوار دارد که تا انتها سال 2022 یک بوگاتی را به ازای هر بیت کوین بخرد!

پیش بینی عجیب مدیرعامل یک صرافی دیجیتال ، یک بیت کوین بدهید؛ بوگاتی تحویل بگیرید!

به گزارش خبرنگاران، پاول پیش تر نیز نظراتی درباره قیمت بیت کوین در مصاحبه با بلومبرگ داشته است. پاول در سال 2021 گفته بود: احتمالا تا خاتمه سال [2021] به ازای هر بیت کوین می توان یک لامبو [لامبورگینی] خرید و احتمالا تا خاتمه سال آینده [2022] قیمت هر بوگاتی یک بیت کوین خواهد بود.

در آن موقع، بیت کوین حدود 48 هزار دلار معامله می شد. زمانی که پاول در 26 اوت پیش بینی هایش را یادآور شد، او عقب نشینی نکرد. در حالی که می گفت انتظار نداشت بازار زمستان آنقدر ضربه بخورد، همچنان گفت که انتظار دارد تا خاتمه سال 2022 یک بوگاتی با یک بیت کوین بخرد.

بیت کوین در زمان انتشار این موضوع، تقریبا 24 هزار دلار معامله می شد و مدل های برند خودروهای لوکس بوگاتی بین 1.9 تا 3.3 میلیون دلار متغیر است.

پاول با بیان اینکه همچنان نسبت به بیت کوین بسیار خوش بین است ادامه داد: من دوباره با قیمت 18 هزار دلار بیت کوین خریدم؛ از این کار شادمان هستم. همچنان اعتقاد دارم که در درازمدت صعودی خواهد بود؛ اصول اولیه همچنان در حال بهبود هستند. من هرگز علیه بیت کوین ریسک نمی کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1547

به "پیش بینی عجیب مدیرعامل یک صرافی دیجیتال ، یک بیت کوین بدهید؛ بوگاتی تحویل بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی عجیب مدیرعامل یک صرافی دیجیتال ، یک بیت کوین بدهید؛ بوگاتی تحویل بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید