(ویدئو) شاهکار جدید لامبورگینی رونمایی شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نسخه سفارشی لامبورگینی اوروس با نام وناتوس رونمایی شد که با پیشرانه قدرتمند 838 اسب بخاری و قطعات فراوان فیبرکربنی عرضه می گردد.

(ویدئو) شاهکار جدید لامبورگینی رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، بی تردید لامبورگینی اوروس یکی از سریع ترین کراس اوور های حال حاضر دنیا به شمار می رود. این خودرو که اولین شاسی بلند فراوری انبوه سنت آگاتایی ها به حساب می آید، در دسامبر 2017 رونمایی شده و از همان بدو ورود به بازار توانسته به لحاظ فروش بسیار پیروز عمل کند.

اکنون منصوری از نسخه سفارشی لامبورگینی اوروس با نام وناتوس رونمایی کرد که با پیشرانه قدرتمند 838 اسب بخاری و قطعات فراوان فیبرکربنی عرضه می گردد.

لامبورگینی اوروس 2021 تقریباً از هر لحاظ، طراحی فوق العاده ای دارد و این دقیقاً همان چیزی است که انتظار می رود، هنگام ساخت یک ابرخودرو افسانه ای ساخته گردد. ابعاد بدنه کنده کاری شده و این هیولای ایتالیایی 641 اسب بخار قدرت دارد، در واقع، این سریعترین شاسی بلندی است که ساخته شده است.

در حالی که ابرخودرو های این شرکت یعنی آونتادور و هوراکان خودرویی 2 نفره هستند، اما Urus می تواند تا پنج مسافر را درون خود جا دهد. فضای بار بسیار خوبی در این خودرو طراحی شده است و این خودرو توانایی یدک کشیدن تریلر و مقابله با موانع آفرود را دارد. مطمئناً، قیمت این خودرو بالا خواهد بود. با وجود اینکه بعضی از قطعات آن با آئودی Q 8 مشترک است، اما اوروس 2021 عنوان سریعترین شاسی بلند را از آن خود نموده است.

لامبورگینی با دادن گزینه های رنگ آمیزی وحشیانه تر، اوروس 2021 را غیرقابل تصور می نماید، اوروس اکنون با رنگ های سبز روشن، نارنجی یا زرد در دسترس است. این کیت همچنین چرخ های 23 اینچی متضاد و همچنین قطعات تزئینی مشکی را بر روی سقف، دیفیوزر عقب و اسپویلر اضافه می نماید.

روکش داخلی کابین با پوشش داخلی Giallo Inti (زرد)، Arancio Borealis (نارنجی) یا Verde Mantis (سبز) پوشانده شده است. در کنار چندین انتخاب رنگ تازه دیگر، بزرگترین لامبو اکنون دارای یاری استاندارد راننده (کنترل کروز تطبیقی و نظارت بر نقاط کور) و سایر ویژگی های استاندارد و اختیاری دیگر است.

اوروس 2021 نیز گرانترین خودرویی است که فراوری شده و 10683 دلار اضافی برای قیمت اولیه آن جمع شده است. این ممکن است تنها چیزی باشد که در خصوص Urus مورد توجه قرار نمی گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 901

به "(ویدئو) شاهکار جدید لامبورگینی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) شاهکار جدید لامبورگینی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید