هتل چنسلر ات اورکارد؛هتلی دنج و خوش منظره در سنگاپور، عکس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، هتل چنسلر ات اورکارد (به انگلیسی: Hotel Chancellor@اورچارد) اقامتگاهی است دنج و خوش منظره واقع در کشور دیدنی سنگاپور که با قیمت بسیار مقرون بصرفه و امکانات رفاهی مکفی خود توانسته میزبانی درخوری برای خریداران بلیط هواپیما سنگاپور و جهانگردان خوش گذران باشد.

هتل چنسلر ات اورکارد؛هتلی دنج و خوش منظره در سنگاپور، عکس

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

این هتل سه ستاره که در خیابان معروف اورکارد و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده، قادر است لذت اقامتی آرام و بی دغدغه را به میهمانان خود پیشکش کند و کلیه احتیاجهای رفاهی گردشگران را در طول اقامتشان در سنگاپور مهیا سازد.

امکانات کلی هتل چنسلر ات اورکارد

گرچه هتل چنسلر ات اورکارد هتلی سه ستاره است، اما قادر است کلیه امکانات رفاهی و اقامتی گردشگران را فراهم سازد. از استخری روباز گرفته تا محوطه بازی بچه ها، هرآنچه برای اقامتی بیادماندنی بدان احتیاج داشته باشید، در این هتل خواهید یافت.

پارکینگ هتل که جزو امکانات غیر رایگان هتل به حساب می آید، با فضای امن و مناسب خود خیال میهمانان هتل را در طول اقامت در این مکان آسوده نموده و مشکل یافتن فضای پارک خودرو را در سنگاپور رفع می نماید. از دیگر امکانات هتل چنسلر ات اورکارد می توان به رستوران دنج و دلنشین هتل اشاره نمود.

این رستوران که بیسترو چنسلر نامیده می شود، از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است لیست بلندبالایی از غذاهای لذیذ اندونزیایی، مالزیایی، سنگاپوری و حتی بعضی غذاهای اروپایی را به میهمانان هتل عرضه کند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و دلچسب بوده و بدلیل کیفیت بالای مواد اولیه و نوع طبخ و استفاده از چربی اندک، برای افرادی که از رژیم غذایی خاصی پیروی می نمایند نیز مناسب است.

محوطه بازی بچه ها، صندوق امانات، سالن اجلاس، اتاق نگهداری بار و بنه و چمدان، استخر روباز، تهویه مطبوع، دستگاه فتوکپی و اینترنت رایگان از جمله امکانات رفاهی بی شمار هتل چنسلر ات اورکارد است که از همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.

خدمات هتل چنسلر ات اورکارد

افزون بر امکانات یاد شده، هتل چنسلر ات اورکارد قادر است خدماتی از قبیل خشکشویی (با هزینه)، لباسشویی (با هزینه)، خدمات خانه داری، پذیرش خصوصی، تبادل ارز و روم سرویس را با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان خود ارائه دهد.

واحدهای اقامتی هتل چنسلر ات اورکارد

از لحاظ تنوع و تعدد واحد اقامتی، هتل چنسلر ات اورکارد در شرایط بسیار مناسبی واقع شده است. این هتل قادر است گزینه های اقامتی مختلفی از جمله واحدهای اقامتی دیلاکس دوتایی و سه تایی و همچنین اتاق های مجهز پرایمری دابل را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. اگر دوست دارید بدانید داخل اتاق های این هتل چه می گذرد باید گفت که هر واحد اقامتی به طرزی شکیل و دلربا با استفاده از وسایل اقامتی مجلل طراحی و تزئین شده و به تجهیزاتی از قبیل تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق مجهز شده است.

تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، تخت خواب هایی نرم و راحت، جایگاه، سشوآر، کمد و وسایل بهداشتی استحمام از جمله اسباب و وسایلی است که در هر واحد اقامتی هتل چنسلر ات اورکارد گنجانده شده تا خاطره اقامتی شیرین و بیادماندنی در سفر به سنگاپور در ذهن گردشگران تا ابد ماندگار شود.

موقعیت مکانی هتل چنسلر ات اورکارد

خوشبختانه هتل چنسلر ات اورکارد از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در مکان بسیار مناسبی و در نزدیکی بعضی از اماکن دیدنی سنگاپور قرار گرفته است. کافی است قدم به بیرون از هتل بگذارید تا مراکز خرید پرزرق و برق فراوانی از قبیل اورکارد گیت اوی و پلازا سینگاپورا پیش چشمان شما نمایان شود. حتی اگر دوست داشته باشید به اطراف شهر سنگاپور سفر کنید، ایستگاه متروی اورکارد در فاصله یک کیلومتری شما قرار گرفته و آماده است تا شما را در سریع ترین زمان ممکن به دورترین نقاط سنگاپور منتقل کند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل چنسلر ات اورکارد

فاصله هتل تا مرکز خرید اورکارد گیت اوی: 0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید پلازا سینگاپورا: 0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید 313 ات سومرست: 0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنری سنگاپور: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل مرکز خرید مصطفی سنتر: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا سالن تئاتر اسپلاناده تیئترز آن د بِی: 2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 889

به "هتل چنسلر ات اورکارد؛هتلی دنج و خوش منظره در سنگاپور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل چنسلر ات اورکارد؛هتلی دنج و خوش منظره در سنگاپور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید