نخستین حضور تابلوسازان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، جلیل غفاری رهبر، در گفت وگوبا خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری سی امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در آذر ماه 1402، بیان کرد: زمان پیش ثبت نام نمایشگاه به خاتمه رسیده و بیش از 400 شرکت داخلی برای حضور در این رویداد حضور خود را به همراه اندازه غرفه اعلام نموده اند، بعلاوه یک شرکت چینی حدود هزار و 200 متر فضا درخواست داده است.

نخستین حضور تابلوسازان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

وی اضافه نمود: در این زمینه کارهای اولیه درحال پیگیری است و شرکت های متقاضی می توانند از مرداد ماه ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

غفاری رهبر با بیان اینکه سی امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی در 10 سالن برگزار خواهد شد، گفت: سال گذشته نمایشگاه در هفت سالن برگزار گردید اما سال جاری استقبال مخاطبان و شرکت های مختلف برای حضور در این رویداد بسیار زیاد بود و سه سالن اضافه کردیم.

وی با طرح این موضوع که سی امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی در فضایی به وسعت 24 هزار مترمربع برگزار می گردد، تأکید کرد: سی امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی، نخستین تجربه حضور تابلوسازان در این رویداد است؛ تابلوسازان جدیدترین فعالیت ها و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

به گزارش ایبنا؛ سی امین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته 22 تا 25 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1688

به "نخستین حضور تابلوسازان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین حضور تابلوسازان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید