مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، بدون شک جزیره گرنویل یکی از برترین مقاصد گردشگری شهر ونکوور بوده و البته برترین قسمت بازدید از جزیره آن است که تمام اعضای خانواده می توانند به صورت رایگان از آن لذت ببرند. بازار عمومی یکی از تماشای های جزیره است، ساعت کاری بازار هر روز از ساعت 9 صبح تا 7 عصر است و البته گاهی هم تغییر می نماید.در بازار اسباب بازی و هنرهای دست ساز مردم محلی فروخته می شود.

مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

برای رسیدن به آن از شهر ونکوور نزدیک 5 کیلومتر راه در پیش دارید که با وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس، قایق و خودرو به آن خواهید رسید (البته هیجان انگیزترین انتخاب کشتی سواری است). به خاطر حضور گردشگران در ساحل همیشه جنب و جوش دلپذیری برقرار است و همیشه نوازندگانی را می بینید که مشغول نواختن موسیقی هستند. به یاد داشته باشید که اگر چه بازدید از جزیره جزو جاذبه های رایگان ونکوور است اما خرید کردن و غذا خوردن در آن بسیار گران است و سعی کنید از چنین فعالیت هایی در این نقطه از شهر اجتناب کنید. بازدید از گرنویل مختص روزهای گرم و آفتابی سال است و برای زمستان پیشنهاد نمی شود.

آدرس: Queen Elizabeth Park, 4600 Cambie Street, Vancouver, BC, Canada

به گزارش مجری سفرهای گردشگری و تجاری: ونکوور در فهرست گران ترین شهرهای کانادا جای می گیرد و از طرفی گردش گران اغلب دغدغه پرداخت مخارج سفر را دارند. باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست چرا که تفریحات و تفریح های رایگان و مقرون به صرفه قیمت زیادی هم در شهر پیدا می شوند که برای گردشگران و مردمم محلی بسیار هیجان انگیز هستند. بعضی از جاذبه های رایگان ونکوور در فضا باز انجام می شود و بعضی دیگر در محیط های بسته، گاهی با هیجان زیادی همراهند و گاهی آرامش بخشند. در هر صورت شما انتخاب های زیادی پیش روی خود خواهید داشت.

منبع مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1291

به "مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دیدنی های مجانی ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید