مقاله: تفاوت بازسازی ساختمان و نوسازی آن

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، برای انجام بازسازی و یا نوسازی آپارتمان، یک ساختمان مسکونی، بنای تاریخی، مجتمع های چند طبقه، بیمارستان و مکان های دیگر باید با توجه به قوانین بازسازی ساختمان که از طرف شهرداری به تصویب رسیده اند اقدام کنید. شما باید مراحل قانونی آن را به صورت کامل انجام دهید تا تخلفی در این زمینه صورت نگیرد.

مقاله: تفاوت بازسازی ساختمان و نوسازی آن

شما می توانید در وبسایت گروه آبان اطلاعات کامل و مفیدی در خصوص نحوه و چگونگی بازسازی خانه و دیگر مکانها به سدت اروید و سپس طبق آیین نامه های بازسازی، بدون هیچ مشکل و ضرر و زیانی عملیات بازسازی ساختمان خود را آغاز کنید.

عبارت های بازسازی و نوسازی معمولا به اشتباه به جای یکدیگر به کار برده می شوند. بسیاری از افراد فکر می نمایند که مترادف هم هستند. در ادامه می خواهیم تفاوت نوسازی و بازسازی ساختمان را برایتان شرح دهیم.

وقتی یک ساختمان به قدری قدیمی شده و زیرساخت های آن تا حدی ضعیف شده اند که در صورت عدم انجام تعمیرات منجر به خرابی و نابودی ساختمان می گردد، در این حالت اقداماتی برای افزایش عمر بنا انجام می شوند. این عملیات بازسازی نام دارد و در آن کوشش می گردد تا شکل کلی و اصلی ساختمان تغییر چندانی نکند. مانند بسیاری از بناهای تاریخی که با بازسازی و تعمیرات آنها از نابودی بنا به مرور زمان جلوگیری می گردد.

منبع مقاله: تفاوت بازسازی ساختمان و نوسازی آن

انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 660

به "مقاله: تفاوت بازسازی ساختمان و نوسازی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفاوت بازسازی ساختمان و نوسازی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید