مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، این نوع سنگ ها، در رنگ های مختلف وجود دارند، که با توجه به رنگ انتخابی خود برای ساختمان می توانید از ان بهره ببرید، حتما به تم رنگی، ساختمان خود توجه داشته باشید تا بتوانید برترین سنگ نما را برای قسمت های مختلف ساختمان انتخاب کنید.

مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید

سنگ تراورتن امروزه پرکاربردترین سنگ نمای ساختمان هاست. برجسته ترین ویژگی آن وجود حفره های موجود در سنگ می باشد. موجب شده تا قدرت جذب آن هم بالا رود. سنگ تراورتن دو ویژگی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و در نرم بودن برای استفاده های ابزار زنی را به صورت یکجا در خود دارد.

مقاومت فشاری سنگ کف با توجه به مکان و فضای نصب معین می گردد به اسم نمونه سنگ مناسب کف واحد های تجاری و مسکونی و کف پارکینگ فرق دارد:

سنگ نما لایم استون یک نوع سنگ آهکی میباشد. مقدار جذب آب بالا و تراکم این سنگ بسیار کم، در برابر سایش مقاومت خوبی ندارد و جلای خوبی بر نمی دارد. سنگ لایم استون بعلت جذب آب و جرم پذیری زیاد نباید در نمای بیرونی ساختمان، سنگ فرش و مکان هایی که در معرض رطوبت و رفت و آمد زیاد هستند استفاده نمود.

مقاومت فشاری سنگ از اصلی ترین، مواردی است که هنگام خرید سنگ باید به آن توجه کرد. سنگ نما انتخابی در اولویت باید متناسب با مکان باشد و کاربری آن مقاومت فشاری خوبی داشته باشد.

منبع مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1247

به "مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید