معرفی خواستگار لاکچری در ازای سکه ، هزینه معرفی کیس ازدواج در سایت همسریابی چقدر است؟ (طراحی سایت)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان گفت: ما شرایط واسطه های ازدواج را در تهران آنالیز و نمونه های زیادی از رد و بدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده کردیم.

معرفی خواستگار لاکچری در ازای سکه ، هزینه معرفی کیس ازدواج در سایت همسریابی چقدر است؟ (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مریم پاکرو مدیر شبکه معرفان همدم در خصوص موضوع مطرح شده در برنامه صبح و تبادل نظر رادیو گفت وگو مبنی بر سکه بده خواستگار لاکچری تحویل بگیر اظهار کرد: ما 8 سال است که به طور منظم با این موضوع سروکار داشتیم و چالش های آن را هم مشاهده کردیم.

وی در شرح بیشتر این مطلب گفت: ما سال 1392 که در مؤسسه تبیان آغاز به کار کردیم شرایط واسطه های ازدواج در تهران را مورد آنالیز قرار دادیم و نمونه های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می کردیم.

پاکرو بیان نمود: بعضی معرف های ازدواج در سطح استان تهران به صورت کاملاً رایگان و با نیت امر خیر فعالیت می کردند اما در مقابل، معرف هایی هم بودند که به صورت لاکچری دفتر کار شیک داشتند و مبالغ کلانی را هم دریافت می کردند و الان هم به همین شکل است.

مدیر شبکه معرفان همدم مؤسسه تبیان اظهار کرد: این کار، به متقاضیان ازدواج این امکان را می دهد که فرد موردنظر را باتوجه به شرایط خود انتخاب نمایند و بیشتر افراد هم معرف های خیر را انتخاب می نمایند و ترجیح می دهند که هزینه ای بابت این موضوع پرداخت ننمایند و یا حداقل هزینه را بپردازند.

پاکرو از تدارک سامانه و نرم افزاری برای انسجام و اتحاد معرف های ازدواج سخن گفت و اضافه کرد: معرفان خیّر مسائل مختلفی در این زمینه داشتند و غالباً هم کسانی بودند که در مساجد و مؤسسات فرهنگی مشغول فعالیت بودند و دفتر دستی داشتند و ثبت اطلاعاتشان بعضاً دچار اشکالات و نواقص بود و معمولاً بروزرسانی نمی شد، لذا ما این سامانه را راه اندازی کردیم ضمن اینکه مؤسسه تبیان در اصفهان نیز این اقدام را انجام داد.

وی با بیان اینکه نهاد رهبری در سال های گذشته خیلی در این بخش فعال بود گفت: با یکپارچه شدن معرف های ازدواج و علمی تر شدن کار، متقاضیان ازدواج هم می توانند خدمات بهتری دریافت نمایند و باتوجه به پشتوانه حاکمیتی که داریم استقبال بهتر و جمعیت میلیونی از این سامانه صورت می گیرد.

مدیر شبکه معرفان سامانه همدم با بیان اینکه هزینه حداقلی هر بسته 40 هزار تومانی با 10 گزینه معرفی آغاز می گردد و با افزایش گزینه ها تا 96 هزار تومان بالا می رود گفت: معرفان در فرایند ازدواج، اقدامات واسطه گری خود را با هماهنگی کامل خانواده ها انجام می دهند، چون خانواده محور اصلی فرایند کاری ماست. در ضمنً معرفان بابت زحمات خود هیچ هزینه ای دریافت نمی نمایند. شایان ذکر است که تمامی خدمات همدم تا بعد از مرحله عقد هم ادامه پیدا می نماید، چراکه هدف، ازدواج پایدار است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1552

به "معرفی خواستگار لاکچری در ازای سکه ، هزینه معرفی کیس ازدواج در سایت همسریابی چقدر است؟ (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خواستگار لاکچری در ازای سکه ، هزینه معرفی کیس ازدواج در سایت همسریابی چقدر است؟ (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید