فروش نان به قیمت چند سال پیش منصفانه است؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/لرستان رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان گفت: منصفانه است که نان با همان قیمت چند سال پیش به فروش برسد و خبازان ضرر نمایند؟

فروش نان به قیمت چند سال پیش منصفانه است؟

منوچهر اسبکوه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تمام هزینه های صنف خبازان چندین برابر شده اما در لرستان افزایش قیمت نان نداشته ایم.

وی ادامه داد: کرایه واحدهای صنفی سرسام آور شده و بعضی نانواداران که در مکان استیجاری هستند برای اینکه جابجا نشوند مجبورند با قیمت پیشنهادی صاحب ملک کنار بیایند.

اسبکوه تاکید نمود: وقتی قیمت تمام اجناس چند برابر شده آیا منصفانه است که نان با همان قیمت چند سال پیش به فروش برسد و خبازان ضرر نمایند؟

رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان با بیان اینکه عدم افزایش قیمت باعث می گردد که کیفیت نان و وزن چانه کاهش پیدا کند، توضیح داد: این کار سبب ضرر به سلامت جامعه خواهد شد و ما باید بستری را فراهم کنیم که کسی ضرر نکند.

وی یادآور شد: وقتی استان های هم جوار افزایش قیمت نان داشته اند چرا لرستان نداشته باشد؟ یکی از آیتم هایی که درنظر گرفته می گردد قیمت نان در استان های همجوار است که از 25 تا 30 درصد رشد قیمت داشته اند و باید این کار در لرستان نیز کارشناسی گردد.

اسبکوه اضافه نمود: قرار است در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، بحث افزایش قیمت نان مورد بحث و آنالیز قرار بگیرد و امیدواریم که به نتیجه خوب و کارشناسی شده برسیم.

رئیس اتاق اصناف خرم آباد با بیان اینکه جنبه رقابتی باعث افزایش کیفیت می گردد، افزود: ما باید بستر رقابت را فراهم کنیم و سلامت جامعه اولویت باشد و نباید کیفیت فدای قیمت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 598

به "فروش نان به قیمت چند سال پیش منصفانه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نان به قیمت چند سال پیش منصفانه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید