سایت های معتبر در گوگل تیک آبی دریافت خواهند کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، در دنیای وسیع وب، یافتن منابع قابل اعتماد و کسب وکارهای آنلاین معتبر می تواند چالشی بزرگ باشد. گوگل، غول موتورهای جستجو، همیشه در کوشش است تا تجربه کاربری را بهبود ببخشد و این بار با آزمایشی تازه، به کاربران در تشخیص آسان تر وب سایت های معتبر یاری می نماید.

سایت های معتبر در گوگل تیک آبی دریافت خواهند کرد

به تازگی، بعضی از کاربران تیزبین متوجه یک تغییر کوچک اما مهم در نتایج جستجوی گوگل شده اند: تیک آبی تأیید در کنار لینک بعضی از وب سایت ها! این نشان آبی رنگ، که پیش تر در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام به نشانه اعتبار پروفایل ها استفاده می شد، حالا در گوگل نیز ظاهر شده است تا به کاربران اطمینان دهد که با یک منبع قابل اعتماد روبرو هستند.

به گفته منابع خبری مانند ورج، این تیک تأیید در حال حاضر برای وب سایت های غول های تکنولوژی مانند مایکروسافت، متا، اپل، آمازون و … ارائه شده است. ظاهراً این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی است و برای همه کاربران فعال نشده است و حتی با تغییر حساب کاربری، ممکن است ناپدید گردد.

سخنگوی گوگل در شرح این ویژگی نو گفته است که این شرکت به طور مداوم در حال آزمایش راهکارهایی برای شناسایی کسب وکارهای آنلاین معتبر است و تیک آبی، یکی از این آزمایش هاست که به خریداران در انتخاب آگاهانه تر یاری می نماید.

اما تیک آبی گوگل دقیقاً چه معنایی دارد؟ با بردن نشانگر ماوس بر روی آن، یک کادر کوچک ظاهر می گردد که شرح می دهد گوگل با این تیک تأیید می نماید که کسب وکار مورد نظر، همان هویتی را دارد که ادعا می نماید. با این حال، گوگل صراحتاً اعلام می نماید که نمی تواند اعتبار محتوای سایت یا محصولات آن را تضمین کند.

گوگل هنوز جزئیات دقیقی در خصوص نحوه اعطای تیک آبی و معیارهای اعتبارسنجی وب سایت ها ارائه نداده است. اما به نظر می رسد عواملی مانند تأیید هویت وب سایت، اطلاعات مرکز فروشندگان و آنالیز های دستی در این فرآیند نقش دارند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1759

به "سایت های معتبر در گوگل تیک آبی دریافت خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت های معتبر در گوگل تیک آبی دریافت خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید