سامسونگ رابط کاربری One UI 2.1 را برای گلکسی نوت 9 منتشر می کند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، گلکسی نوت 9 یکی از گوشی های قدرتمند سامسونگ است که در سال 2018 روانه بازار شد و دارندگان آن همچنان امیدوارند بتوانند بروزرسانی جدید رابط کاربری One UI 2.1 را دریافت کنند. اگرچه در برهه ای از زمان شنیدیم چنین اتفاقی نمی افتد اما ظاهرا سامسونگ قصد انجام چنین کاری را، حداقل فعلا در بازار اروپا دارد.

سامسونگ رابط کاربری One UI 2.1 را برای گلکسی نوت 9 منتشر می کند

گفته می شود نسخه 2.5 رابط کاربری One UI همزمان با گوشی های نوت 20 در ماه آگوست در دسترس کاربران قرار می گیرد اما یک نسخه 2.1 از این رابط کاربری نیز وجود دارد که برای پرچم داران فعلی سامسونگ عرضه شده.

در حالی که گوشی هایی نظیر گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اولترا به علاوه گلکسی Z Flip به صورت پیش فرض از نسخه 2.1 این رابط کاربری بهره می برند اما کمی بعد از عرضه این گوشی ها، این بروزرسانی برای پرچم داران سری 10 و حتی اس 10 لایت و نوت 10 لایت هم عرضه شد.

بدیهی بود انتظار داشتیم گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و نوت 9 هم کمی بعد از سری 10 این بروزرسانی را دریافت کنند اما شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه این اتفاق نخواهد افتاد. اما حال به نظر می رسد چیزی برای نگرانی وجود ندارد چون ظاهرا One UI 2.1 به زودی برای همه پرچم داران سری 9 عرضه خواهد شد.

کاربران گلکسی نوت 9 از وجود مسئله ای جدی در نمایشگر گوشی خود خبر داده اند!

چرا عرضه One UI 2.1 برای گلکسی نوت 9 یک بروزرسانی محسوب می شود؟

اگرچه قابلیت هایی که با رابط کاربری جدید به گلکسی نوت 9 اضافه می شود به اندازه سری اس 20 نیست اما هنوز هم ویژگی های جذاب، کاربردی و هیجان انگیز زیادی وجود دارد که کاربران به شدت خواهان افزوده شدن آن به گوشی خود بودند که دو مورد از بهترین آن ها، Quick Share و Music Share است.

همانطور که از نام این دو پیداست، با Quick Share کاربران می توانند فایل های خود را به سرعت با کاربرانی که در فاصله نزدیک قرار دارند به اشتراک بگذارند. به کمک قابلیت Music Share هم می توانید گوشی دوم را بدون قطع کردن گوشی اول از طریق بلوتوث به اسپیکر هوشمند یا استریو ماشین متصل کنید.

علاوه بر این ها، قابلیت Single Take نیز وجود دارد که اجازه ثبت و ضبط همزمان چندین عکس یا فیلم را به کاربر می دهد. در نهایت هم از بین تصاویر و فیلم های ثبت شده، بهترین و با کیفیت ترین آن ها را برایتان به نمایش در می آورد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست برای دریافت تصاویر با کیفیت، تنظیمات مختلفی را تغییر دهید.

حال که صحبت از کیفیت تصاویر شده باید گفت در رابط کاربری One UI 2.1 گلکسی نوت 9 تنظیم دستی سرعت شاتر، میزان نوردهی و تنظیمات ISO برای فیلم برداری نیز فراهم می شود و کاربران می توانند از دوربین قدرتمند این محصول نهایت استفاده را ببرند.

با حجم 1.2 گیگابایت، این بروزرسانی علاوه بر قابلیت های نرم افزاری، به بهبود عملکرد کلی دستگاه، رفع باگ ها و پایداری آن می انجامد. همچنین بسته امنیتی ژوئن 2020 نیز برای این گوشی منتشر می شود و این یعنی سامسونگ بعد از مدت ها قصد دارد در زمینه بروزرسانی نرم افزاری محصولات خود سیاست تازه ای را در پیش گیرد.

آیا خرید گلکسی نوت 9 در سال 2019 منطقی است؟

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 483

به "سامسونگ رابط کاربری One UI 2.1 را برای گلکسی نوت 9 منتشر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ رابط کاربری One UI 2.1 را برای گلکسی نوت 9 منتشر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید