جهان جهانبخت فاش کرد ، آخرین رفتارش با مهراد جم !

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران: ادعای جنجالی جهان جهانبخت مبنی بر اینکه به پای مهراد جم افتاده و او را التماس نموده و مهراد او را هل داده است.

جهان جهانبخت فاش کرد ، آخرین رفتارش با مهراد جم !

جهان جهانبخت در دوران بارداری همچنان در اینستاگرام فعال است. استوری ها و لایوهای متنوعی را جهان جهانبخت منتشر می نماید. جهان جهانبخت در فیلم هایش از شرایط خود و فرزندش می گوید.مهراد جم جهان جهانبخت را ترک کرد. جهان جهانبخت درباره التماس هایش برای نرفتن مهراد نوشت.

به گزارش خبرنگاران، جهان جهانبخت مدل و شاخ معروف اینستاگرام در یک پرسش و پاسخ صادقانه (به قول خودش) با فالوورهایش درباره ابعاد جدایی مهراد جم و بازگشتش به ایران صحبت کرد که بخش جالبی از آن را در زیر آورده ایم.

یکبار جهان استوری کرد که اتفاق آسانسور را هیچوقت فراموش نمی کنم و این معما در فکر فالوورهایش شکل گرفت که منظور او چیست. ادعای بسیار جالب جهان جهانبخت این است که دم آسانسور وقتی مهراد جم می خواسته او را ترک کند به پای مهراد می افتد و التماس می نماید که نرو ولی مهراد او را هل می دهد و می رود !

دوباره جهان جهانبخت و اینبار غیب شدن مهراد

جهان جهانبخت دفعه قبل هم بعد از کات کردن صدر حاشیه ها بود و کسی زیادی به ساسی توجه نمی کرد. حالا هم او نه تنها یکه تاز این حاشیه هاست بلکه مهراد جم به کلی ناپدید شده است و هیچ خبری از او نیست ! هیچکس (حتی دوستانش در ایران که جهان می گفت به دعوت او رفته است) از او چیزی نمی گویند و همه چیز در سکوت کامل است. مهراد جم در زمان حضورش در لندن حاشیه های زیادی درست نموده است و بعید می دانیم به این زودی ها بتواند مجوز آغاز به کار بگیرد، مگر با تضمین به ایران بازگشته باشد !

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1272

به "جهان جهانبخت فاش کرد ، آخرین رفتارش با مهراد جم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهان جهانبخت فاش کرد ، آخرین رفتارش با مهراد جم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید