داستان زندگی یک فیل با 3 پا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، یک فیل با وجود اینکه فقط می تواند روی سه پا راه برود اراده خود را برای زنده ماندن با همگام شدن با گله و داشتن یک زندگی عادی نشان می دهد.

داستان زندگی یک فیل با 3 پا

به گزارش خبرنگاران، دیلن پونز 31 ساله، هنگام بازدید از حیات وحش آفریقای جنوبی با این فیل روبرو شده است. وی می گوید: در طی یک رانندگی بعدازظهر از ساتارا به طور تصادفی با گله ای از فیل ها برخورد کردیم، جایی که شاهد چیز واقعاً شگفت انگیز بودیم.

همانطور که دیلن و تیمش گله را مشاهده کردند، متوجه شدند که یک فیل در آن حضور داشته و در آب بوده و آرامش و آسایش یافته است. تماشا اینکه چگونه این فیل با سه پا با شرایط خود سازگار شد و به حرکت با گله خود ادامه داد، باور نکردنی بود.

این فیل لنگی قابل توجهی دارد و فقط سه پا دارد. این از دست دادن اندام می تواند به علت یک دام باشد، یا می تواند ناشی از حمله یک شکارچی در سال های جوانی او باشد. هر چه که باشد، یک چیز مسلم است: فیل یک بازمانده و نمایشی واقعاً قابل توجه از انعطاف پذیری این حیوانات وحشی با وجود شرایط سخت آن ها است.

فیل با وجود آسیب دیدگی، به وسیله فیل های دیگری که به استقبال او آمده بودند، احاطه شد و حس اجتماعی از خود نشان داد. تماشا اینکه چگونه گله اش او را در آغوش گرفتند و از او حمایت کردند، دلگرم کننده بود. آن ها واقعاً حس شگفت انگیزی از همدلی و شفقت نشان دادند.

دیلن بیان نمود که این مشاهده شخصاً برای او چقدر نادر بوده است و چگونه نگران است که ممکن است حیوانات آسیب دیده بیشتری در طبیعت به علت تله ها وجود داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1645

به "داستان زندگی یک فیل با 3 پا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان زندگی یک فیل با 3 پا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید