خبرنگاران محموله دوم اقلام پزشکی کنسولگری ایران در گوانجو تحویل آذربایجان غربی شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی گفت: محموله دوم اقلام پزشکی اهدایی کنسولگری ایران در گوانگجوی چین شامل ماسک سه لایه و پیشرفته، تب سنج، لباس ایزوله و عینک تحویل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه شد.

خبرنگاران محموله دوم اقلام پزشکی کنسولگری ایران در گوانجو تحویل آذربایجان غربی شد

با تور گوانگجو یه جذابترین شهر تجاری چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چین که در یکجا جمع شده.

محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در یک گفت و گوی خبری با قدردانی از کوشش های وزارت امور خارجه در تقویت دیپلماسی سلامت در شرایط سخت کرونایی اضافه نمود: یکی از عرصه های تجلی مشارکت همگانی در مدیریت بیماری کرونا، اهتمام وزارت خارجه در تامین نیازهای پزشکی و درمانی است که به خوبی نمود دارد.

وی اضافه نمود: کنسولگری ایران در گوانگجوی چین علاوه بر اهدای 204 هزار ماسک سه لایه، در محموله دوم نیز 30 هزار ماسک پیشرفته و هزاران تب سنج، عینک و لباس ایزوله به آذربایجان غربی اهدا کرد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در تعداد تخت های بستری، آی سی یو و اورژانس از شرایط خوبی برخودار است، بیان نمود: همراهی سرکنسول ایران در گوانگجوی چین برای مقابله با کرونا به وسیله تامین اقلام سلامت محور، قابل قدردانی است.

به گزارش خبرنگاران، کمبود اقلام بهداشتی و پیشگیرانه از جمله مهمترین مسائل کشورهای مختلف جهان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در جهان بوده است.

در آذربایجان غربی این مشکل به خوبی مدیریت شده و علاوه بر اشباع بازار محلول های ضدعفونی کننده، اقلام دیگری نظیر ماسک و دستکش نیز به میزان قابل قبولی در بازار وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 304

به "خبرنگاران محموله دوم اقلام پزشکی کنسولگری ایران در گوانجو تحویل آذربایجان غربی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محموله دوم اقلام پزشکی کنسولگری ایران در گوانجو تحویل آذربایجان غربی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید