تل ماسه جدیدترین ساخته این کارگردان کبکی در نخستین هفته اکران بین المللی خود به فروش 40 میلیون دلاری در گیشه دست یافت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سینمای روسیه با فروش 7.6 میلیون دلار، برترین بازار خارجی فیلم تل ماسه بود و پس از آن فرانسه (7.5 میلیون دلار)، آلمان (4.9 میلیون دلار) و ایتالیا (2.6 میلیون دلار) قرار دارند. این فیلم در جشنواره فیلم وهم اولین نمایش جهانی خود را داشت، بعلاوه در آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، اوکراین، هنگ کنگ، تایوان و در چند کشور اسکاندیناوی اکران شد. در ادامه در بعضی کشورهای خاورمیانه اکران خواهد شد و از تاریخ 22 اکتبر هم در دو بازار بزرگ آمریکای شمالی و چین به نمایش گذاشته خواهد شد.

تل ماسه جدیدترین ساخته این کارگردان کبکی در نخستین هفته اکران بین المللی خود به فروش 40 میلیون دلاری در گیشه دست یافت

در فیلم تل ماسه به کارگردانی کارگردان اهل کبک دنیس ویلنوو، بازیگرانی چون تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار ایزاک، خاویر باردم و جاش برولین ایفای نقش نموده اند.

رمان معروف نوشته فرانک هاربرت درباره جنگ برای کنترل یک سیاره در سال 1984 به وسیله دیوید لینچ اقتباس سینمایی شد و در سال 2000 هم یک سریال تلویزیونی بر اساس آن ساخته شد. دنیس ویلنوو فیلم تازه تل ماسه را با نگارش فیلمنامه ای اقتباسی با همکاری اریک راث ساخته است.

داستان این فیلم درباره مرد جوان و مستعدی است که برای نجات آینده خانواده و مردم باید سفری به خطرناک ترین سیاره در دنیا هستی داشته باشد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1233

به "تل ماسه جدیدترین ساخته این کارگردان کبکی در نخستین هفته اکران بین المللی خود به فروش 40 میلیون دلاری در گیشه دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تل ماسه جدیدترین ساخته این کارگردان کبکی در نخستین هفته اکران بین المللی خود به فروش 40 میلیون دلاری در گیشه دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید