به رنگ مهربانی در باغ موزه هنر ایرانی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نمایشگاهی از آثار نقاشی، معرق و صنایع دستی بچه ها استثنایی با عنوان به رنگ مهربانی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می گردد.

به رنگ مهربانی در باغ موزه هنر ایرانی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران - زهرا کریمی : امیر عباس مفرد رئیس باغ موزه هنر ایرانی گفت: این نمایشگاه با مشارکت فرهنگسرای مترو و کانون سفیران نشاط برگزار می گردد. هدف از برپایی نمایشگاه، ایجاد نشاط و شادی در بچه ها استثنایی و خانواده هایشان، آشنایی مخاطبان با توانمندی های این بچه ها، ایجاد اشتغال و درآمدزایی وشناسایی استعداد ها است. وی اضافه کرد: اجرای سرود توسط گروه همسرایان امید و برپایی ایستگاه های ورزش، شادی و نشاط از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است. این رویداد در فضای باز باغ موزه و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می گردد. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 30 مرداد ماه به خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 489

به "به رنگ مهربانی در باغ موزه هنر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به رنگ مهربانی در باغ موزه هنر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید