با این عینک آفتابی می توانید فیلمبرداری کنید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فیلمبرداری با عینک آفتابی

وقتی به سفر می روید و در حال گشت و گذار در شهری نو هستید یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید ثبت لحظات سفر است. بعد از سفر با نگاه کردن به همین عکس ها خاطرات شیرین سفر برایتان زنده می گردد و انگار بار دیگر به همانجا سفر نموده اید. امروز با مجهز بودن گوشی های همراه به دوربین های خوب و با کیفیت به راحتی می توانید در سفرعکس های خوبی بگیرید اما شاید برایتان جالب باشد که بگوییم در بازار عینک های آفتابی ای هست که می تواند فیلم های خیلی باکیفیتی بگیرد فقط کافیست عینک را به چشمتان بزنید و لحظات و خاطرات سفر را برای همواره ثبت کنید. اگر می خواهید با این عینک آفتابی فیلمبردار بیشتر آشنا شوید در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

با این عینک آفتابی می توانید فیلمبرداری کنید

بیشتر ما عینک آفتابی را فقط برای این می زنیم تا چشمان در مقابل نور اذیت نگردد اما می گردد از این عینک آفتابی استفاده های دیگری مثل فیلمبرداری هم کرد! البته نه با عینک های آفتابی معمولی! این عینک که می تواند فیلمبرداری کند برای شرکت اسنپ چت است و سال ها به صورت پنهانی در دست طراحی بود. بر روی قاب این عینک دوربین کوچک قرار داده شده که می تواند از تک تک لحظات سفرتان فیلمبرداری کند.

شاید بگویید با وجود این عینک آفتابی فیلمبردار دیگر مردم حریم خصوصی ندارند و بدون اینکه بفهمند از آن ها فیلمبرداری می گردد اما اینطور نیست چون در دور این دوربین حلقه ای وجود دارد که در هنگام فیلمبرداری روشن می گردد و افراد روبرو می توانند بفهمند که این عینک در حال فیلمبرداری است! قیمت این عینک 129 دلار است و هر روز باید شارژ گردد. با این دوربین می توانید فیلم های 10 ثانیه ای بگیرید و آن ها را در سایت اسنت آپلود کنید. این دوربین، فیلم ها را به صورت دایره ای و مثل نگاه انسان به اطراف ضبط می نماید. دوربین این عینک نسبت به موبایل در زاویه بازتری فیلم می گیرد و فیلم ها مستقیم به اپلیکیشن اسنپ چت فرستاده می گردد.

در حدود دو سال پیش، یک شرکت انگلیسی هم نمونه ای از این عینک ها را درست کرد که قیمتش 220 دلار است . دوربین 14.2 مگا پیکسلی این عینک می تواند تا 60 دقیقه پشت سر هم فیلم هایی با کیفیت فول اچ دی بگیرد. درون این عینک یک کارت حافظه کار گذاشته شده که فیلم ها را در خود ذخیره می نماید. این فیلم ها به وسیله وای فای یا بلوتوث به گوشی موبایل فرستاده می گردد. می توانید در سفر بعدی تان از این عینک ها بهره ببرید و با این تجربه نو و باورنکردنی سفر خاطرانگیزتری برای خودتان بسازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1440

به "با این عینک آفتابی می توانید فیلمبرداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این عینک آفتابی می توانید فیلمبرداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید