بازی MultiVersus پس از مدت ها انتظار هفته آینده بازمی شود؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، پس از اینکه بازی MultiVersus به علت یک دوری طولانی مدت با جنجال های زیادی روبرو شد، حال با عرضه کامل خود در هفته آینده با شخصیت های نو قرار است بار دیگر بازیکنان را سرگرم کند.

بازی MultiVersus پس از مدت ها انتظار هفته آینده بازمی شود؛ تریلر تازه آن را ببینید

به تازگی استودیوی Player First Games یک تریلر تازه از بازی MultiVersus منتشر نموده و اعلام نموده که بازی در 28 مه (8 خرداد) برای کنسول های نسل هشتم و نهم پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصیت عرضه می گردد. این تریلر که تماما CG است و شخصیت هایی مانند فین و ولما را در کنار باگز بانی، جوکر، غول آهنی و ماروین مریخی نشان می دهد. همه این ها با تعداد زیادی از شخصیت های قابل بازی در نهایت به تخت آهنینی می رسند که جوکر روی آن قرار گرفته است.

البته جوکر نیز تنها نبوده و پشتیبان هایی هم دارد که از بین آن ها می توان به جیسون وورهیز از آدینه سیزدهم و ایجنت اسمیت از ماتریکس اشاره نمود. در کنار جوکر، جیسون و مامور اسمیت، این بازی به عنوان یک شخصیت قابل بازی تازه، از Banana Guard در سریال Adventure Time رونمایی نموده است که با دیگر شخصیت های بازی نیز چندان همخوانی خاصی ندارد. این بازی بعلاوه با یک حالت PvE تازه به نام Rifts عرضه می گردد که شامل نسخه های منحصر به فرد شخصیت های مختلف بوده و از این نظر مانند حالت کلاسیک .Super Smash Bros است.

در رابطه با بازی MultiVersus می توان گفت که این اثر انواع شخصیت های نمادین متعلق به شرکت وارنر را در مقابل یکدیگر قرار می دهد. این بازی ابتدا به صورت بتا عرضه شد، اما پس از آفلاین شدن آن در ژوئن سال گذشته، این بار به صورت کامل در دسترس قرار خواهد گرفت. هرچند این تاخیر طولانی مدت چندان هم بی تاثیر نبوده است و پس از نسخه بتا، توسعه دهندگان تغییرات اساسی در مبارزات بازی پیاده نموده و نوید یک تجربه مبارزه روان تر را در MultiVersus داده اند.

بهبود هایی که در مبارزات MultiVersus صورت گرفته است با هدف لذت بردن بیشتر از مبارزه صورت گرفته است. با وضوح بهبود یافته، بازیکنان می توانند عملکرد شخصیت ها و آنچه را که روی صفحه نمایششان اتفاق می افتد، بهتر پردازش نمایند. با این حال، دو مورد از هیجان انگیزترین موارد اضافه شده در بازی dash Attack تازه و گنجاندن یک مکانیک پری کردن است که مبارزات را پویاتر می نماید. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در 8 خرداد با چه اثری روبرو خواهیم بود.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1403 بروزرسانی: 4 خرداد 1403 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1733

به "بازی MultiVersus پس از مدت ها انتظار هفته آینده بازمی شود؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی MultiVersus پس از مدت ها انتظار هفته آینده بازمی شود؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید