افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالا ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرپرست معاونت اجتماعی تعزیرات حکومتی کشور گفت:سازمان تعزیرات حکومتی برای کاهش تخلف در بازار نیرو های نظارتی خود را افزایش می دهد.

افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالا ها

به گزارش خبرنگاران از گرگان، محمدعلی اسفنانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات تعزیرات حکومتی کشور امروز در مراسم معرفی مدیرکل نو تعزیرات حکومتی گلستان در گرگان اضافه نمود: اگر بنا باشد در موضوع گران فروشی اجازه دهیم مجموعه ای که کالا های اساسی مردم را توزیع می نماید، کالا را گران کند و بفروشد سپس بر حسب گزارشات مردمی پرونده ای تشکیل دهیم، اثر مثبتی نمی گذارد.

محمدعلی اسفنانی گفت: بنابر این بنا داریم به گونه ای در بازار حاضر و ناظر باشیم تا کمتر شاهد تخلف باشیم و قبل از وقوع تخلف اقدامات لازم را انجام دهیم.

او با بیان اینکه باید بستر های وقوع تخلف را حذف کنیم اضافه نمود: دولت قدم های بلند و موثری در این زمینه برداشته و برای هماهنگی با این تحولات سازمان تعزیرات هم قدم های مثبت برداشته است.

اسفنانی ادامه داد:رویکرد ما در تعزیرات بر این مبناست که به عنوان نیروی ناظر در جامعه حضور داشته باشیم که هم خود سازمان های مرتبط با ما که کار نظارتی انجام می دهند، وظایف شان را به درستی انجام دهند و هم تا جایی که ممکن است از اقداماتی که به تشکیل پرونده، صدور حکم و محکومیت متخلفین منتهی می گردد، پیشگیری گردد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به اینکه ریاست تنظیم بازار به عهده معاون اول گذاشته شده است اضافه نمود: هماهنگ شده اگر مسئله ای در سطح بازار به وجود بیاید به سرعت رفع گردد.

در مراسم امروز تقی حسام به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان منصوب و از زحمات حسین نجف زاده مدیرکل سابق این اداره قدردانی شد.

منبع:صدا و سیما

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1343

به "افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالا ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالا ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالا ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید