مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های بازار را چقدر می فروشند؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران- مقرون به صرفه ترین یخچال فریزر های ساید بای ساید بازار حدود 15، 16 میلیون تومان قیمت دارند. این مدل ها محصول برند های ایکس ویژن و تی سی ال از مادیران هستند و از هر نظر ساده ترین ساید بای ساید های بازار محسوب می شوند. به طوری که از سیستم نوفراست یا همان برفک زدایی برای معرفی آن ها استفاده می گردد و مثلا در مدل TRF-545 تی سی ال خبری از آبریز هم نیست. این رقم ها را درحالی کف قیمت ساید بای ساید باید درنظر بگیریم که مدل بوش 650 میلیون تومان فروخته می گردد و گران ترین محصول ال جی حدود نیم میلیارد تومان ارزش دارد.

مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های بازار را چقدر می فروشند؟

ساید بای ساید ایکس ویژن؛ 15.5 میلیون

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-ASD یکی از مقرون به صرفه ترین مدل ها در بازار لوازم خانگی است. نزدیک به 90 فروشگاه در حال حاضر این محصول را می فروشند که رقم 15 میلیون و 500 هزار تومان، کمترین آن محسوب می گردد. در نگاه اول با مدل کاملا ساده طرف هستیم که آبسردکن این یخچال همراه یخساز دستی روی در دیده می گردد. صفحه نمایش با فناوری LED زیر آبسردکن قرار گرفته و به شکل تاچ قابلیت تنظیم دما وجود دارد. خریداران می توانند بین سفید و نقره ای یکی از رنگ ها را انتخاب نمایند. در هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر فضایی برای پنج طبقه و یک کشو درنظر گرفته شده و ظرفیت خالص آن 488 لیتر است. 332 لیتر سهم یخچال است و 156 لیتر به فریزر اختصاص پیدا می نماید. بعلاوه نمودار مصرف انرژی یخچال فریزر TS550-ASD ایکس ویژن A است.

ساید بای ساید تی سی ال؛ 16.1 میلیون

یخچال فریزر سای بای ساید تی سی ال مدل S545 را فروشگاه های زیادی با قیمت تقریبی 16 میلیون تومان می فروشند. به همین علت آن را جزو مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های بازار لحاظ کردیم. این مدل دارای گرید انرژی A است. برای جلوگیری از دسترسی بچه ها قفل کودک برای این یخچال طراحی شده و با یاری صفحه نمایش LED می توانید اندازه دما را تغییر بدهید. این محصول به وسیله مادیران در سه رنگ سفید، نقره ای و الگانت گری عرضه می گردد و اخطار باز ماندن در و سیستم سرمایش سریع را به عنوان ویژگی های آن درنظر گرفته اند. در هر کدام از بخش های یخچال و فریزر چهار طبقه و یک کشو قرار گرفته است. حجم کل ساید بای ساید S545 تی سی ال به 459 لیتر می رسد که سهم یخچال و فریزر به ترتیب 321 لیتر و 138 لیتر است. یخساز این مدل به شکل دستی است و برای پی بردن به ساده بودن آن کافی است متوجه بشویم از فناوری نوفراست -بدون برفک- در معرفی آن استفاده می گردد.

ساید بای ساید تی سی ال؛ 16.3 میلیون

یخچال فریزر TRS-545 از دیگر مدل های برند تی سی ال یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های ساید بای ساید است. قیمت آن دست کم 16 میلیون و 300 هزار تومان است و اگر بخواهیم به طور خلاصه تنها تفاوت آن را نسبت به مدل های مقرون به صرفه تر بگوییم باید به قابلیت Multi Airflow اشاره کنیم که باعث می گردد دمای یخچال در همه قسمت های آن حتی وقتی در باز است، ثابت بماند. از نظر ظاهری این یکی هم جزو ساده ترین ساید بای ساید ها موجود در بازار است. یک آبسرد کن روی در آن مشاهده می گردد که با فشردن دکمه پدالی آبریز آب از نازل به لیوان سرازیر می گردد. استیل، تیتانیوم و سفید رنگ های این مدل محسوب می شوند و حجم کلی آن 547 لیتر است. مثل سایر ساید باید سای هاید مقرون به صرفه قیمت بازار مدل TRS-545 تی سی ال نیز گرید انرژی A دارد.

ساید بای ساید تی سی ال؛ 16.3 میلیون تومان

یخچال فریزر تی سی ال مدل TRF-545 در فروشگاه های لوازم خانگی تقریبا هم قیمت مدل TRS-545 است. هر دو مدل در مقرون به صرفه ترین حالت حدود 16 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می شوند و یکی از مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های بازار محسوب می شوند با این تفاوت که TRF-545 آبریز ندارد. سیستم نوفراست - برفک زدایی- به همراه سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم انجماد سریع و سیستم هشدار دهنده باز بودن در، همه چیزی است که مدل TRF-545 تی سی ال در اختیار خریداران می گذارد. همین موضوع نشان می دهد از نظر فنی با مقرون به صرفه ترین نمونه های بازار تقریبا هیچ تفاوتی ندارد. چهار طبقه و دو کشو در بخش یخچال و و شش کشو در قسمت فریزر برای قرار دادن مواد غذایی در این مدل تعبیه شده و نمودار مصرف انرژی آن A+ است. نقره ای و سفید نیز رنگ های یخچال فریزر تی سی ال مدل TRF-545 محسوب می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1453

به "مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های بازار را چقدر می فروشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین ساید بای ساید های بازار را چقدر می فروشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید