تریلر نو بازی Dragon Age Dreadwolf دنیای گسترده آن را نشان می دهد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مجموعه عصر اژدها (Dragon Age) را می توان یکی از برترین مجموعه های نقش آفرینی در تاریخ دانست. این مجموعه به وسیله شرکت بایوور (Bioware) ساخته شده و چندین سال است که در دنیای گیمینگ حضور دارد. آخرین بازی این مجموعه یا استنطاق (Inquisition) در سال 2014 عرضه شد که توانست لقب برترین بازی آن سال را دریافت کند.

تریلر نو بازی Dragon Age Dreadwolf دنیای گسترده آن را نشان می دهد

حال با گذشت نزدیک به 9 سال از عرضه آخرین بازی عصر اژدها ما شاهد یک تریلر نو از عنوان بعدی این مجموعه یعنی دردولف (Dreadwolf) هستیم. در کنار این تریلر اعلام شد که شرکت بایوور به طور رسمی و مفصل از دردولف در تابستان سال آینده رونمایی خواهد نمود و تاریخ عرضه آن نیز هنوز اعلام نشده است.

نام این تریلر تداس شما را فرامی خواهند (Thedas Calls) است. تداس نام سرزمینی است که دردولف در آن جریان دارد و طبق چیزی که در تریلر نشان داده شده، تغییرات زیادی نسبت به قبل نموده است. شرکت بایوور کوشش نموده تا تداس از همواره جزئیات بیشتری داشته باشد و دارای جزئیات بیشتری نسبت به قبل است. تداس یک دنیای بسیار گسترده با شهرهای مختلف است که در آن جادو یک شاخصه اصلی است.

اگر شما از هواداران مجموعه عصر اژدها باشید، تا به حال 3 بار به تداس رفته اید. از طرفی شرکت سازنده محتوا جانبی بسیار زیادی برای بازی عصر اژدها منتشر نموده که همگی در تداس جریان داشته اند. در دردولف شما نه تنها مکان های نوی را در تداس پیدا خواهید کرد بلکه به شهرهای قدیمی هم خواهید رفت و خاطرات خود را نیز تنو خواهید کرد.

یکی از نکات مهم دنیای بازی دردولف تغییر است. شما در این بازی با یک دنیای پویا و گسترده روبرو هستید که دارای کرکترها و داستان های بسیار زیادی است. آینده دنیای تداس در دستان شما است و باید کوشش کنید که تداس را نجات دهید. در عناوین قبلی این مجموعه شما تنها با بخشی از تداس روبرو بودید. در اوریجینز (Origins) شما شهر فرلدن (Ferelden) را دیدید که به وسیله Dark Spawn از بین رفته بود. در شماره 2 شما Kirkwall را دیدار کردید و در این منطقه به گشت و گذار پرداختید. در پایان هم با استنطاق شما شهر اُرلیس (Orlais) را دیدید و با چالش های سیاسی و مبارزات بسیار زیادی روبرو شدید.

این دفعه شما منطقه ها بیشتری از تداس را دیدار خواهید کرد. در دردولف منطقه ای به نام آندرفلز (Anderfels) وجود دارد که چندان محبت آمیز نیست. در اطراف این شهر کوه های بزرگی وجود داشته و در میان آن کانال ها و برج های آنتیوا (Antiva) حضور دارند و در کنار این موارد شما دریاهای ریوین (Rivain) را دیدار خواهید کرد که دنیای بسیار گسترده ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با توجه به داستان بازی این حجم از گستردگی لازم بوده و شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا دنیای دردولف جزئیات بسیار زیادی داشته باشد. از طرفی این شرکت در کنار نوآوری کوشش نموده منطقه ها قدیمی را نیز در بازی حفظ کند تا کاربران قدیمی مجموعه عصر اژدها نیز بتوانند از این بازی لذت ببرند.

مکان هایی که تجربه خواهید کرد

برای اینکه دنیای تداس از همواره زیباتر گردد، شرکت سازنده با یکی از هنرمندان که هوادار بازی عصر اژدها بوده همکاری نموده است تا دنیای بازی را از همواره زیباتر طراحی نمایند. 3 هنرمند انتخاب شده که هرکدام قسمتی از تداس را نقاشی نموده اند و در نتیجه شرکت سازنده کوشش نموده تا بر اساس این نقاشی دنیای بازی را طراحی کند و در تریلر به کاربران ارائه دهد.

در اصل این سه هنرمند با طراحی های زیبای خود به سازندگان بازی ایده داده تا دنیای بازی را بر اساس این ایده ها طراحی نمایند. نکته مثبت تداس این است که بسیار گسترده بوده و در بازی های قبلی به شکل کامل به کاربر ارائه نشده است. در نتیجه شرکت سازنده فرصت بسیار خوبی داشت تا در بازی نو خود ایده های این هنرمندان و افراد دیگر را در طراحی بازی دخیل نموده و دنیای آن را توسعه دهد. شما می توانید در پایین تیزر این بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1727

به "تریلر نو بازی Dragon Age Dreadwolf دنیای گسترده آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو بازی Dragon Age Dreadwolf دنیای گسترده آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید