گل محمدی: باید به رسول پناه زمان بدهیم، سلامت مردم از همه چیز مهم تر است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیئت مدیره جدید به دنبال برطرف کردن مسائل تیم است و باید به آن زمان بیشتری بدهیم.

گل محمدی: باید به رسول پناه زمان بدهیم، سلامت مردم از همه چیز مهم تر است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد جلسه ای که امروز که در این باشگاه برگزار شد، گفت: جلسه خوبی بود و درباره مسائل مالی باشگاه صحبت کردیم. هیئت مدیره تلاش خود را برای برطرف کردن مسائل انجام داده است. درباره ادامه لیگ صحبت کردیم و صحبت خاص دیگری در این جلسه مطرح نشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارتباط بازیکنان با هیئت مدیره اظهار داشت: برخی موارد به مصلحت تیم است. هر تصمیمی که گرفته می شود، باید در جهت برطرف شدن مسائل تیم باشد. نمی شود تیم را رها کرد. باید جوابگوی میلیون ها هوادار باشیم. باید بیشتر کار و بسیاری از مسائل اساسی و بنیادی تیم را حل کنیم.

گل محمدی ادامه داد: بدهی ها و مسائل مالی و قرارداد ها مسائل زیادی دارند و این جلسه هم برای همین موضوعات بود. هماهنگی های بیشتری انجام دادیم و زمان بیشتری برای برطرف کردن مسائل نیاز داریم. تمام نگرانی هیئت مدیره و من مسائل بازیکنان است که امیداورم هرچه سریع تر برطرف شود و جوابگوی هواداران باشیم.

گل محمدی در مورد وعده هایی که مدام به بازیکنان داده می شود، اما هیچکدام عملی نمی شوند، اظهار داشت: مسائل تیم زیاد است. رسول پناه شبانه روز برای برطرف کردن این مسائل تلاش می کند. قبل از عید پرداختی کوچکی، در حد 3 تا 4 درصد انجام شد. در وضعیتی که باشگاه داشت، همان پرداخت ها هم خوب بود و بخش کوچکی از مسائل را برطرف کرد. البته این مسائل بزرگ است و فکر می کنم باید به رسول پناه فرصت بیشتری بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بخشیدن بخشی از قرارداد بازیکنان به باشگاه در شرایط تعطیلی لیگ به دلیل کرونا، اظهار داشت: این موضوع بستگی به ادامه لیگ دارد. امیدوارم تصمیم خوبی در این خصوص گرفته شود. هم به نفع سلامت مردم باشد و هم فوتبال ضرر نکند. همه این مسائل باید در نظر گرفته شود و در نهایت تصمیم نهایی گرفته شود.

گل محمدی در مورد تمرینات بازیکنان گفت: شرایط اصلا خوب نیست. چند هفته است که بازیکنان در قرنطینه هستند و به صورت خانگی تمرین می کنند. از راه دور با بازیکنان در ارتباط هستم و برنامه های تمرینی را بدنساز تیم در گروه قرارداد می دهد، اما شرایط عجیب و سخت است.

او در مورد شرایط ادامه لیگ هم اظهار داشت: اولویت، سلامت جامعه است. دوست ندارم سلامت مردم به خطر بیافتد. اول باید این مسئله و بیکاری برطرف شود. از طرفی امیدوارم فوتبال متضرر نشود. باید تصمیمی که گرفته می شود، به ضرر فوتبال نباشد. فردا یا پس فردا جلسات مهمی برگزار می شود و ادامه لیگ و یا تعطیلی آن معین می شود و این تصمیم بسیار مهم است. امیدوارم تصمیم نهایی، فوتبالی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 330

به "گل محمدی: باید به رسول پناه زمان بدهیم، سلامت مردم از همه چیز مهم تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: باید به رسول پناه زمان بدهیم، سلامت مردم از همه چیز مهم تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید