کاردار سفارت برزیل در آمریکا نیز کرونا گرفت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، کاردار سفارت برزیل در واشنگتن نیز به کرونا مبتلا شده است که شنبه گذشته در ضیافت شام رؤسای جمهور آمریکا و برزیل حضور داشت.

کاردار سفارت برزیل در آمریکا نیز کرونا گرفت

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ریکول کرهنبول خبرنگار برزیلی از پایتخت آمریکا گزارش داد نتیجه آزمایش کرونای کاردار سفارت برزیل در واشنگتن مثبت اعلام شده است.

کرهنبول نوشت کاردار سفارت برزیل شنبه گذشته در مراسم شام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با ژائیر بولسونارو همتای برزیلی ترامپ، حضور داشته است.

در تصویری که این خبرنگار در صفحه توییت خود منتشر نموده کاردار سفارت برزیل در میز شامی نشسته است که علاوه بر ترامپ و ژائیر بولسونارو ایوانیکا ترامپ و جارد کوشنر، دختر و داماد ترامپ، حضور دارند، علاوه بر آنها، رابرت او براین مشاور امنیت ملی آمریکا و چند تن دیگر از مقامات ارشد این کشور دیده می شوند.

پیشتر اعلام شده بود که معاون مطبوعاتی رئیس جمهور برزیل به کرونا مبتلا شده است که او نیز با ترامپ ملاقات نموده بود.

در همین حال، روز گذشته اعلام شد آزمایش کرونای ژائیر بولسونارو مثبت است اما ساعتی بعد گفتند که وی به کرونا مبتلا نشده است و آزمایش جدید منفی ابتلا به کرونا را نشان نمی دهد هرچند به نظر می رسد تکذیب ابتلای رئیس جمهور برزیل به کرونا به دلیل فشار کاخ سفید بوده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 166

به "کاردار سفارت برزیل در آمریکا نیز کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاردار سفارت برزیل در آمریکا نیز کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید