پیام های پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهوری الجزایر جنجالی شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، پیام های پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهوری الجزایر که بیماری او را لو دادند، جنجال بزرگی به پا کرد.

پیام های پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهوری الجزایر جنجالی شد

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت، پیام های سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور برای اطمینان از سلامتی عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر پس از ابتلا به ویروس کرونا سر و صدای زیادی به پا کرد زیرا محتوای پیام ها تاکیدی بر ابتلای تبون به کرونا داشت، در حالی که مقامات الجزایر در اظهارات و بیانیه های خود به هیچ وجه به نوع بیماری تبون اشاره ای نکرده بودند.

نهاد ریاست جمهوری الجزایر روز پنج شنبه یک روز پس از انتقال تبون از بیمارستان نظامی الجزایر به بیمارستانی در آلمان جهت انجام آزمایش های اصلی اظهار داشت، حال تبون خوب است و جای نگرانی نیست.

تلویزیون رسمی الجزایر بیانیه ورود تبون به بیمارستان نظامی و انتقالش به بیمارستانی در آلمان را پخش کرد اما دلایل دقیق این اتفاقات را اعلام نکرد.

مقامات الجزایر پیش از این اعلام کرده بودند، در پی مشکوک بودن چند تن از مسؤولان دولتی به ابتلای به ویروس کرونا، تبون تصمیم گرفت خود را در بیمارستان نظامی قرنطینه کند.

خبرنگار شبکه الجزیره در آلمان اظهار داشت، تبون در یک بیمارستان نظامی در یک پایگاه نظامی در شهر کولونیا حضور دارد. وی از مقابل این پایگاه جزئیات انتقال تبون را بیان نمود اینکه دو هواپیما وارد فرودگاه کولونیا شدند که اولی حامل مسؤولان الجزایر و هواپیمای دوم حامل رئیس جمهوری این کشور بود.

اما سایت افریکا ایتلیجنس اظهار داشت، تبون با یک هواپیمای پزشکی خصوصی فرانسوی وارد آلمان شد. این هواپیمای فرانسوی از شهر بوردو فرانسه به فرودگاه نظامی بوفاریک نزدیکی پایتخت الجزایر آورده شد و از آنجا تبون به فرودگاه آلمان منتقل شد. این هواپیمای پزشکی کاملا مجهز بوده و دستگاه تنفس مصنوعی که برای مبتلایان به کرونا ضروری است را دارد.

این سایت در ادامه نوشت، استفاده از هواپیمای فرانسه نشانه خوبی نیست چرا که دولت الجزایر چندین هواپیمای پزشکی دارد.

این تحولات در آستانه برگزاری همه پرسی برای اصلاح قانون اساسی که قرار است فردا (یکشنبه) انجام شود، رخ داده است. رئیس جمهوری الجزایر این طرح را برای تاسیس جمهوری جدید ارائه کرده بود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 705

به "پیام های پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهوری الجزایر جنجالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام های پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهوری الجزایر جنجالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید