پس لرزه های سفر ترامپ به هند؛ در حمله هندوهای متعصب به مسلمانان 20 نفر کشته و 190 نفر زخمی شدند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، در حمله هندوهای متعصب به مسلمانانی که نسبت به سفر ترامپ و قانون تبعیض مذهبی معترض بودند حداقل 20 نفر با سلاح سرد و گرم کشته شدند.

پس لرزه های سفر ترامپ به هند؛ در حمله هندوهای متعصب به مسلمانان 20 نفر کشته و 190 نفر زخمی شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ایندیا تودی، دولت هند مرگ 20 نفر بر اثر حمله نظامیان این کشور با همراهی هندوهای متعصب را تایید کرد.

گزارش ها حاکی است در حمله مشترک هندوهای متعصب و نظامیان هندی به اجتماع اعتراض آمیز مسلمانان که صحنه های رقت باری را در پی داشت حداقل 20 مسلمان جان خود را از دست دادند.

دولت هند گفت: در فرایند سرکوب تظاهرات علیه قانون تبعیض مذهبی همزمان با سفر رئیس جمهور آمریکا 190 نفر زخمی شدند که حال بعضی از آنها وخیم است.

دولت مودی با اعلام شرایط عادی در شهر دهلی نو مدعی شد رفت و آمد و امورات زندگی در این شهر به شکلی عادی جریان دارد.

علی رغم این کشتار فجیع ترامپ در واکنشی که نشان از بی تفاوتی او نسبت به مرگ مسلمانان داشت گفت: قانون بازنگری تابعیت یک مسئله داخلی برای هند است و دولت این کشور مسلمانان را نیز در این باره توجیه کند.

همزمان با حمله هندوهای متعصب به مسلمانان معترض در دهلی نو دیگر مناطق این کشور نیز صحنه حمله هندوهای متعصب به منازل و خانه های مسلمانان مظلوم شد. گفته می گردد در منطقه راجن پوره هندوها با حمله به منازل مسلمانان بخشی از این خانه ها را به آتش کشیدند.

مسلمانان هندی به تصویب قانونی اعتراض دارند که طبق آن هند به مهاجرین خارجی مشروط بر مسلمان نبودن تابعیت هندی اعطا می نماید.

در جریان اعتراض به تصویب این قانون از دو ماه پیش تا به امروز حداقل 50 نفر کشته شدند و هند 21 هزار نفر را نیز دستگیر نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 94

به "پس لرزه های سفر ترامپ به هند؛ در حمله هندوهای متعصب به مسلمانان 20 نفر کشته و 190 نفر زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس لرزه های سفر ترامپ به هند؛ در حمله هندوهای متعصب به مسلمانان 20 نفر کشته و 190 نفر زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید