پرداخت 3 میلیارد تومان بدهی فدراسیون تنیس به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس فدراسیون تنیس از پرداخت سه میلیارد تومان از بدهی این فدراسیون به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد تومان بدهی فدراسیون تنیس به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

به گزارش خبرنگاران، داوود عزیزی اهمیت حل مسائل مختلف از جمله بدهی های این فدراسیون را مورد توجه قرار داد و گفت: بدون شک بدهی ها می تواند برای اجرای برنامه های توسعه ای هر فدراسیون موانعی را ایجاد کند. از طرفی فدراسیون تنیس موظف است تعهداتی را که در دوره های گذشته ایجاد شده بود، برآورده کرده تا باری روی دوش فدراسیون باقی نماند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل، فدراسیون تنیس با همراهی و حمایت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبلغ سه میلیارد تومان از بدهی این فدراسیون به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را پرداخت کرد، در حالی که مبلغ بدهی فدراسیون به این شرکت حدود 4.5 میلیارد تومان است و خوشحالم که میزان قابل توجهی از این بدهی پرداخت شد تا حق ذینفعان را پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه تنیس از مشکل عدم برخورداری از زمین های اختصاصی کافی برای این رشته روبرو است، گفت: همچنان پیگیری می کنیم تا بتوانیم با در اختیار دریافت برخی از زمین های اختصاصی، شرایط بهتر و مساعدتری برای توسعه تنیس ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 834

به "پرداخت 3 میلیارد تومان بدهی فدراسیون تنیس به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 3 میلیارد تومان بدهی فدراسیون تنیس به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید