سرانجام مرحله اول عملیات بازسازی کاروانسرای هسنیچه نجف آباد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا حبیبی امروز 16 دی ماه با اعلام این مطلب گفت: مرحله اول عملیات بازسازی این کاروانسرا با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال انجام شد.

سرانجام مرحله اول عملیات بازسازی کاروانسرای هسنیچه نجف آباد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او اضافه نمود: این عملیات بازسازیی به وسعت حدود 1300 متر مربع شامل سبک سازی و استحکام بخشی سقف، اصلاح سقف ها و ناودان های آسیب دیده، اجرای پالانه آجری، اجرای غوره گل و شیب بندی است.

حبیبی تاکید نمود: با توجه به سردی هوا و شرایط نامناسب جوی، مرحله دوم عملیات بازسازی این کاروانسرای زیبای تاریخی بعد از فصل سرما و بارندگی از ابتدای سال آینده و پس از تامین اعتبار لازم انجام خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نجف آباد گفت: پس از انتها کامل عملیات بازسازیی، این اثر تاریخی به یکی از زیباترین مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان تبدیل خواهد شد که از جمله فرصت های سرمایه گذاری منطقه محسوب می گردد.

کاروانسرای هسنیچه به شماره 2703 به ثبت آثار ملی رسیده که از جمله کاروانسراهای بسیار زیبای صفوی است و در کنار روستای هسنیچه یکی از روستاهای شهر علویجه از توابع شهرستان نجف آباد، یکی از روستاهای زیبای استان است که در فهرست مناطق نمونه گردشگری به تصویب هیات دولت رسیده و با داشتن بیش از 60 خانه تاریخی زیبا یکی از فرصت های مورد توجه سرمایه گذاری در استان و کشور است.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 790

به "سرانجام مرحله اول عملیات بازسازی کاروانسرای هسنیچه نجف آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مرحله اول عملیات بازسازی کاروانسرای هسنیچه نجف آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید