شرایط قرمز کرونا در آلمان تا اردیبهشت ماه

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس دفتر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: از کم کردن این تدابیر تا قبل از 20 آوریل حرفی نمی زنیم.

شرایط قرمز کرونا در آلمان تا اردیبهشت ماه

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

هلگه براون رئیس دفتر صدراعظم آلمان روز شنبه خاطرنشان کرد که این کشور تمهیدات مربوط به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را دستکم تا 20 آوریل (اول اردیبهشت ماه) کاهش نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از فرانکفورت، رئیس دفتر آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: از کم کردن این تدابیر تا قبل از 20 آوریل حرفی نمی زنیم.

وی یادآور شد که آلمان قبل از رسیدن این تاریخ، در خصوص لغو بخشی از محدودیت های اعمال شده از آن موقع به بعد، تصمیم گیری خواهد نمود.

براون گفت: مردم آلمان مقررات اعمال شده را به شیوه ای نمونه وار دنبال می نمایند و به همین دلیل، من متقاعد شده ام که در روزهای آینده شاهد موفقیت هایی در این زمینه خواهیم بود.

از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند 98)، مدرسه ها، مغازه ها، رستوران ها، تفریحگاه ها و اماکن ورزشی در آلمان تعطیل شد و بسیاری از شرکت ها برای یاری به کند شدن فرایند گسترش این بیماری، خط تولیدشان را متوقف کردند.

براساس اعلام انستیتو رابرت کُخ در زمینه بیماری های مسری در آلمان، تا روز آدینه (هشتم فرورین ماه)، 42 هزار و 288 مورد ابتلا به کرونا در این کشور تائید شد و مرگ 253 نفر نیز بر اثر آن به ثبت رسید.

در همین حال، مرکل از مردم آلمان به دلیل رعایت توصیه ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در این کشور، عمیقا قدردانی کرد و گفت که مردم مطیع و فرمانبردار این قوانین و مقررات بوده اند.

مرکل در عین حال تاکید نمود که معین نیست این برهه سخت تا چه زمانی ادامه می یابد.

مرکل با اعلان ادامه قرنطینه بودن خودش در منزل، خطاب به مردم آلمان گفت: از شما می خواهم شکیبا باشید. متاسفانه، موارد جدید ابتلا در هر روز، این دلیل را به ما می دهد که مقررات اعمال شده را به قوت خود باقی نگه داریم.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 295

به "شرایط قرمز کرونا در آلمان تا اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز کرونا در آلمان تا اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید