واکنش گل محمدی به تقابل حساس با سپاهان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، یحیی گل محمدی پیش از ملاقات تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم به اصفهان آمدیم و جا دارد از همه طرفداران مان در اصفهان تشکر کنیم که استقبال خوبی از ما داشتند و امیدوارم همواره سالم و تندرست باشند. ما در این شرایط راضی نیستیم که خدایی نانموده اتفاق بدی برای کسی بیفتد. مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم و همه از قدرت و کیفیت خوب سپاهان خبر دارند و می دانیم آن ها یک تیم خوب و با برنامه هستند. آن ها در همه بازی ها با سیستم هجومی بازی می نمایند و نتایج خیلی خوبی هم کسب نموده اند و یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

واکنش گل محمدی به تقابل حساس با سپاهان

او ادامه داد: بازی سختی برای هر دو تیم است و همواره ملاقات این دو تیم جذابیت فنی داشته و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در بازی باشیم و باتوجه به بازیکنان خوبی که در دو تیم وجود داریم انتظارمان بازی فنی و جذابی است. امیدواریم کسانی که بازی را از تلویزیون تماشا می نمایند شاهد یک بازی جذاب باشند. تیم ما هم خوشبختانه آماده بازی است و از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و امیدواریم یک بازی خوب انجام دهیم. باید خیلی تمرکز و دوندگی داشته باشیم، چون سپاهانی ها جزو بهترین های لیگ هستند.

سرمربی پرسپولیس با بیان این که بازی سختی خواهد بود، اما تیم ما هم انگیزه زیادی دارد، گفت: امیدوارم دل طرفداران را شاد کنیم و با دست پر به تهران برگردیم. سپاهان هم همواره نشان داده که تیم خوبی بوده و تشکیلات خوبی دارد و از لحاظ مدیریت و امکانات شرایط خوبی داشته و آن ها یک الگوی خوب برای دیگر باشگاه ها هستند. همه تیم ها باید به مرحله ای برسند که هیچوقت شاهد مسائل اقتصادی نباشیم.

او در سرانجام در رابطه با محرومان این تیم بیان نمود: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان مان آماده یک بازی خوب و جذاب هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1065

به "واکنش گل محمدی به تقابل حساس با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گل محمدی به تقابل حساس با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید