واکنش مورینیو به سؤال یک خبرنگار درباره بیل: لایق شنیدن جواب نیستی!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام که از باخت خانگی شاگردانش در دربی لندن ناراحت بود روی خوشی به خبرنگاران نشان نداد.

واکنش مورینیو به سؤال یک خبرنگار درباره بیل: لایق شنیدن جواب نیستی!

به گزارش خبرنگاران، باخت خانگی یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال تاتنهام مقابل چلسی، برای ژوزه مورینیو آنقدر ناراحت کننده بود که حال و حوصله توجیه خبرنگاران را نداشته باشد. به همین دلیل وقتی در نشست خبری خاتمه بازی، خبرنگاری از او درباره علت به میدان فرستادن نشدن گرث بیل سؤال پرسید، پاسخ غیرمنتظره ای به او داد.

مورینیو که تیمش در غیاب هری کین و سرخیو رگیلون در سمت چپ خط دفاعی نمایش ضعیفی ارائه کرد، در ابتدای نشست خبری گفت: من دوست ندارم درباره هری کین و دیگر غایبان تیم صحبت کنم، اما حضور آنها برای بالا رفتن اعتمادبه نفس تیم واقعاً تأثیرگذار است. مقابل برایتون هم ما بدون کارلوس وینیسیوس بازی کردیم. این بار اما کوشش کردیم که با وینیسیوس و دو مهاجم به هدف مان برسیم. در نیمه دوم با یک مهاجم و دو بال و یک هافبک بازیساز برای رسیدن به گل کوشش کردیم و من دیدم که میان بازیکنان تیمم چه اتحادی وجود دارد. حفظ چنین میزانی از همبستگی با وجود نتایج بد آسان نیست. بله زمانی که تیم روی فرم است و بازی ها را یکی پس از دیگری می برد، همه چیز آسان است، اما در زمان ناکامی، حفظ اتحاد سخت تر است و این چیزی بود که من در نیمه دوم دیدم.

مورینیو در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اینکه چرا گرث بیل حتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان نرفت، گفت: سؤال خوبی است، اما تو لایق دریافت جوابش نیستی.

با وجود بی میلی آقای خاص برای پاسخ دادن به سؤال درباره بیل، خبرنگاری دیگر از او در همین خصوص سؤال پرسید و او این بار گفت: من دارم تمام کوششم را انجام می دهم، بیل هم دارد تمام کوشش خودش را انجام می دهد. همه بازیکنان ما تمام کوشش شان را انجام می دهند.

مورینیو در ادامه به شرایط تیمش در غیاب مهره های کلیدی آن اشاره داشت و گفت: رگیلون برای بازی هجومی ما نقشی کلیدی دارد، همینطور هری کین و جووانی لوسلسو و دله آلی البته زمانی که روی فرم باشد. قبول دارم که عملکرد ما در نیمه اول ضعیف تر از چلسی بود. آنها کنترل بازی را در دست گرفته بودند. واقعیات نیمه اول این بود که آنها بازی بهتری ارائه کردند و یک پنالتی هم سرنوشت بازی را مشخص کرد. در نیمه دوم آنها از ما برتر نبودند و تیم ما بود که بازی بهتری ارائه کرد.

شاگردان مورینیو یکشنبه هفته آینده میزبان وست برومویچ خواهد بود، اما پس از آن بازی های سخت تری مقابل رقبایی مانند منچسترسیتی، وستهام و ولفسبرگر اتریش در لیگ اروپا خواهند داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 892

به "واکنش مورینیو به سؤال یک خبرنگار درباره بیل: لایق شنیدن جواب نیستی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مورینیو به سؤال یک خبرنگار درباره بیل: لایق شنیدن جواب نیستی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید