هشدار مهاجم سابق استقلال: مراقب ضد حملات آلومینیوم باشید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ایمان عالمی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد ملاقات امروز استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یک تیم جوان، با انگیزه و پرتلاش است. رسول خطیبی تیم خوبی را ساخته است. اگر چه آنها در دو سه ملاقات گذشته نتایج خوبی کسب نکرده اند اما استقلال بازی سختی برابر آنها خواهد داشت. ضد حملات آلومینیوم خطرناک است و آبی پوشان باید مراقب این تاکتیک باشند. بازی در اراک برگزار خواهد شد. بازیکنان آلومینیوم کاملا با زمین آشنا هستند و تنها هدفشان پیروزی برابر استقلال است تا بتوانند دوباره خود را به بالای جدول برسانند.

هشدار مهاجم سابق استقلال: مراقب ضد حملات آلومینیوم باشید

مهاجم پیشین استقلال تاکید نمود: آبی ها هم در هفته های اخیر فرایند پیروزی های خود را ادامه داده اند و نمی خواهند برابر آلومینیوم نوار موفقیت هایشان قطع گردد. به طور حتم مجیدی با یک یا دو تغییر به مصاف آلومینیوم خواهد رفت. اگر بتواند این ملاقات را پیروزی پشت سر بگذارد شرایط بهتری در جدول پیدا خواهد نمود.

وی در خصوص اتفاقاتی که برای رشید مظاهری در استقلال اجرا شده است گفت: مظاهری یک گلر خوب و با تجربه است. زمانی که به استقلال آمد همه می گفتند یک رقابت خوب را با حسینی خواهد داشت اما متاسفانه در این چند وقت اتفاقاتی اتفاق افتاده که او از ترکیب و حتی فهرست 18 نفره هم دور مانده است. ما چون دور از استقلال هستیم نمی دانیم چه اتفاقی بین او و کادر فنی افتاده است. البته گفته شده او در روز پنجشنبه در تمرین نافرمانی نموده و همین مسئله باعث شده او به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده گردد. او شرایط روحی خوبی ندارد و اعتقاد دارم اگر قرار است دوباره به جمع آبی پوشان بازگرددباید ریکاوری گردد و از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده ال قرار بگیرد تا بتواند همچون گذشته روزهای پرفروغی راداشته باشد.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص عملکرد دفاعی استقلال که در 12 بازی دو گل را دریافت نموده است یادآور شد: مدافعان استقلال در اوج هماهنگی هستند و بعلاوه دفاع تیمی بسیار خوب است. دروازه بان آماده و هوشیار درون دروازه قرار می گیرد و در مجموع خط دفاع و گلر استقلال روزهای خوبی را سپری می نمایند. در خط هافبک تغییرات باعث شده تا تیم به هماهنگی قطعی دست پیدا نکند. اما مهدی پور روزهای خوبی را سپری نموده و در اوج آمادگی واقع شده است و اعتقاد دارم کارنامه خط دفاع و هافبک استقلال نمرات بالایی دارد.

وی در خصوص خط حمله آبی پوشان هم گفت: بعد از رفتن اسماعیلی دیاباته و قایدی، مهاجمان استقلال نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. استقلال در 50 متر رو به جلو مشکل دارد. مهاجمان هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده اند و در حرکات تاکتیکی و تیمی همدیگر را پیدا نمی نمایند. ضروری است که مجیدی بیشتر با مهاجمانش کار کند. آنها گل های کمی به ثمر رساندند و بیشتر گل های استقلال را خط دفاع و هافبک ها به ثمر رسانده اند. بنابراین باید بیشتر با آنها کار گردد تا در آینده و خصوصا در نیم فصل دوم شاهد گلزنی مهاجمان استقلال باشیم.عالمی در خصوص

عالمی در خاتمه اظهار داشت: نزدیک به خاتمه نیم فصل اول هستیم. استقلال باید برای پوشش نقاط ضعفش در تعطیلات نیم فصل و جابجایی، بازیکنان مورد نظرش را جذب کند. بازیها در نیم فصل دوم به مراتب حساس تر خواهد شد. تیم ها تدافعی تر بازی خواهند کرد و گل زدن در نیم فصل دوم سخت خواهد شد. بنابراین مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی باید هر چه زودتر در جذب بازیکن و برطرف مسائل اقدام نمایند تا شاهد یک استقلال با قدرت بیشتر در نیم فصل دوم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1426

به "هشدار مهاجم سابق استقلال: مراقب ضد حملات آلومینیوم باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهاجم سابق استقلال: مراقب ضد حملات آلومینیوم باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید