نوار پیروزی های خفیف پرسپولیس مقابل نفت آبادان پاره شد خبرنگاران

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نوار پیروزی های خفیف سرخ های تهرانی مقابل نفت آبادان بالاخره پاره شد.

نوار پیروزی های خفیف پرسپولیس مقابل نفت آبادان پاره شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از پنج پیروزی پیاپی برابر نفت آبادان، امروز مقابل این تیم متوقف شد. عجیب اینکه در تمام 5 ملاقات قبلی پرسپولیس و نفت آبادان، سرخ پوشان تهرانی پیروز شده بودند با یک گل به پیروزی برسند. این فرایند از ملاقات برگشت لیگ هجدهم شروع شد. در آن ملاقات پرسپولیس با تک گل علی علیپور به پیروزی رسید و البته یک پنالتی را هم از سوی علیپور از دست داد.

در ادامه پرسپولیس در هر دو ملاقات رفت و برگشت لیگ نوزدهم مقابل این تیم آبادانی نیز با یک گل به پیروزی رسید. در بازی رفت دو تیم که راهنمایی پرسپولیس بر عهده کالدرون بود و زرد پوشان آبادانی را اسکوچیچ راهنمایی می کرد، پرسپولیس با تک گل کنعانی زادگان به پیروزی رسید و در بازی برگشت نیز این احمد نوراللهی بود که تک گل شاگردان گل محمدی را به ثمر رساند. پرسپولیس و نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز با هم ملاقات کردند که در آن بازی مهدی ترابی توانست با تک گل خود باعث صعود پرسپولیس به مرحله بعدی گردد.

در بازی رفت دو تیم در لیگ جاری نیز پرسپولیس با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی توانست تیم محبوب نفت آبادان را شکست دهد. از این رو توقف امروز پرسپولیس مقابل نفت آبادان را باید به نوعی شکسته شدن نوار پیروزی های پرسپولیس با یک گل مقابل نفت آبادان تلقی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 975

به "نوار پیروزی های خفیف پرسپولیس مقابل نفت آبادان پاره شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوار پیروزی های خفیف پرسپولیس مقابل نفت آبادان پاره شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید