میرسلیم: شهرهای مشکوک به کرونا باید قرنطینه شوند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشورگفت: نباید از ابزارهای دانشی وزارت بهداشت غافل باشیم و باید با تجربه این بحران را مدیریت کنیم.

میرسلیم: شهرهای مشکوک به کرونا باید قرنطینه شوند

به گزارش خبرنگاران، سید مصطفی میرسلیم افزود: صرف تعطیلی کفایت نمی کند و به نوعی اظهار ضعف است. باید با آموزش مناسب جلوی بحران های دیگر را بگیریم. مردم حاضرند برای حفظ سلامتی خودشان شدت عمل پادگانی اعمال شود.

میرسلیم تاکید کرد: اینکه نمی توانیم لوازم اولیه را در اختیار مردم قرار دهیم فاجعه است. مگر چقدر هزینه انتقال تجهیزات به همه استان ها می شود؟

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شرح داد: باید با موضوع وزارت بهداشت، کار گروهی برای اداره این بحران تشکیل شود و از وزارتخانه های دیگر هم کمک گرفته شود. از خود مردم هم باید کمک گرفته شود. باید شهرهای مشکوک قرنطینه شود. باید این مسئله سریعاً مهار و کنترل شود.

میرسلیم با بیان اینکه ما بدبختانه پیشگیری را در درجه دوم اهمیت قرار داده ایم، گفت: هزینه هایی که برای حوادث باید به آسیب دیدگان پرداخت شود بسیار کم است. منهای اینکه هزینه های جانی متحمل شده برای آسیب دیدگان بسیار بیشتر است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در انتها گفت: باید تدبیر مناسب اندیشیده شود. هزینه هایی که برای این کار باید شود بسیار کمتر از هزینه های درمان است. ما خودمان را آماده نکرده ایم. هم در زمینه مسائل بهداشتی و فنی مهندسی باید کار انجام شود هم در زمینه مسائل قضایی. قوه قضاییه فقط کارش بررسی جرم نیست باید پیشگیری از جرم به کمک تمامی دستگاه های قضایی صورت گیرد. همچنین نباید از ابزارهای دانشی وزارت بهداشت غافل باشیم و باید با تجربه این بحران را مدیریت کنیم. مبتلایان باید به صورت تخصصی قرنطینه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 226

به "میرسلیم: شهرهای مشکوک به کرونا باید قرنطینه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرسلیم: شهرهای مشکوک به کرونا باید قرنطینه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید