مقاله: میدان دام آمستردام (هلند)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خیابان های منتهی به میدان دام آمستردام مکان هایی عالی برای خرید سوغاتی و کالاهای جالب توجه در تور هلند هستند، با این وجود تمام پولتان را قبل از رسیدن به میدان خرج نکنید، چرا که یکی از بهترین فروشگاه های چند بخشی کل کشور در میدان دام قرار گرفته است. مرکز خرید دی بِین کورف (De Bijenkorf) در سال 1870 تاسیس شد و از آن زمان یکی از محبوب ترین فروشگاه های شهر به حساب می آید. مسافران تور آمستردام در اینجا می توانند پوشاک و کفش های مردانه، زنانه، بچه گانه، لوازم آرایش، اسباب بازی و همچنین لوازم خانگی با کیفیت های عالی را تهیه کنند. اگر به خرید علاقه دارید فرصت بازدید از فروشگاه میدان دام را از دست ندهید. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گشت و گذار در این ساختمان تاریخی و نوشیدن یک قهوه بی نظیر در کافه فروشگاه ارزش امتحان کردن را دارد.

مقاله: میدان دام آمستردام (هلند)

یکی دیگر از جاذبه های محبوب در میدان دام آمستردام موزه مادام توسو است. موزه مجسمه های مومی مادام توسو آمستردام در سال 1970 افتتاح شد. رفتن به این موزه و آشنایی با شخصیت های تاریخی و فرهنگی این کشور و دیدن مجسمه های فوق العاده طبیعی آنها مانند ملکه بئاتریکس و دی جی تیستو و همچنین شخصیت های بین المللی مانند لیدی گاگا و باراک اوباما تجربه ای مفرح و به یادماندنی را در تور هلند برای تمام اعضای خانواده به خصوص بچه ها به یادگار خواهد گذاشت. جدیدترین جاذبه میدان دام آمستردام در گوشه ای دیگر از میدان قرار گرفته است. در موزه باور می کنی یا نه ریپلی، شما می توانید اشیای خیلی نادر را ببینید، بازی های تعاملی انجام دهید و از خوردن غذاهای هلندی و آمریکایی در رستوران مجموعه لذت ببرید.

در بخش شرقی میدان دام آمستردام، یک ستون هرمی شکل سنگ آهکی وجود دارد که آن را با نام یادبود ملی آمستردام می شناسند. این سازه یادبود در سال 1956 ساخته شده و از آن زمان تاکنون این مکان به محل اصلی برگزاری جشن روز یادبود هلند (4 می) برای گرامیداشت خاطره سربازان کشته شده در جنگ جهانی دوم تبدیل شده است. دورتادور ستون اصلی این بنا 4 مجسمه مرد زنجیر شده، مجسمه یک زن و یک کودک با کبوترهای در حال پرواز در بالای سرشان و دو مجسمه مرد که نشانگر اعضای جبهه مقاوت در جنگ هستند قرار دارند. اگر در ماه می به تور هلند رفتید، فرصت شرکت در جشن روز یادبود را از دست ندهید.

منبع مقاله: میدان دام آمستردام (هلند)

انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1324

به "مقاله: میدان دام آمستردام (هلند)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: میدان دام آمستردام (هلند)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: میدان دام آمستردام (هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید