مطالبی در خصوص رئیس صندوق توسعه در پرونده هفت تپه مطرح است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سخنگوی قوه قضائیه گفت: نام رئیس صندوق توسعه در کیفرخواست پرونده هفت تپه نیست، اما مطالبی در مورد ایشان در بخش مفتوح پرونده مطرح است.

مطالبی در خصوص رئیس صندوق توسعه در پرونده هفت تپه مطرح است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه امروز، 20 خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در مورد پرونده متهمان ارزی هفت تپه گفت: پرونده هفت تپه دارای دو بخش است. بخشی از این پرونده با کیفرخواست به دادگاه آمده و بخش دیگر این پرونده در دادسرا مفتوح و ادامه تحقیقات و رسیدگی دادسرایی آن در حال انجام است.

سخنگوی دستگاه قضا ابراز کرد: نام رئیس صندوق توسعه در کیفرخواست نیست، اما مطالبی در مورد ایشان در بخش مفتوح پرونده مطرح است و تاکید شده که بخش مفتوح پرونده نیز سریعتر جمع بندی شود و اگر منتهی به صدور کیفرخواست شد به گونه ای تدبیر شود که به ادامه جلسات این دادگاه که در حال برگزاری است، برسد.

اسماعیلی اظهار کرد: از این ناحیه ما با فشار خاصی روبرو نبودیم و بار ها نیز اعلام کردیم قوه قضاییه عموما و در دوره اخیر خصوصا در پرونده های ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تحمل هیچگونه فشاری را بر نمی تابد و با رعایت استقلال، با صلابت و بدون تبعیض نسبت به رسیدگی به پرونده های قضایی به ویژه اقتصادی عمل می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 482

به "مطالبی در خصوص رئیس صندوق توسعه در پرونده هفت تپه مطرح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبی در خصوص رئیس صندوق توسعه در پرونده هفت تپه مطرح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید