مرگ 168 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، دولت ایتالیا از مرگ 168 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

مرگ 168 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه شنبه اظهار داشت در 24 ساعت گذشته 168 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 631 نفر رسیده است تا این کشور همچنان بعد از چین -که از آن به عنوان مبدأ شیوع ویروس کرونا نام برده می گردد- بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا را در دنیا داشته باشد. ایتالیا در 24 ساعت گذشته مرگبارترین روز خود را از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این کشور پشت سر گذاشته است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز 10149 نفر اعلام نموده است که این رقم در مقایسه با رقم اعلام شده در روز گذشته 977 نفر افزایش نشان می دهد.

دوشنبه شب جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا اظهار داشت که اقدامات مربوط به مبارزه با بیماری کرونا -که پیش از این در شهرهای شمالی این کشور به خصوص در ایالت لومباردی اجرا می شد- از این پس در سراسر این کشور لازم الاجرا خواهد بود.

کونته اظهار داشت مردم این کشور تنها برای سفرهای کاری و موارد اضطراری اجازه سفر خواهند داشت. او همچنین افزود منطقه حفاظت شده تنها به چند استان محدود نمی گردد و کل کشور را شامل خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 266

به "مرگ 168 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 168 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید